انواع فلاشینگ نمای ساختمان اهواز

خانه » طراحی نمای ساختمان » انواع فلاشینگ نمای ساختمان اهواز

انواع فلاشینگ نمای ساختمان اهواز: در بسیاری از مواقع، برای افرادی که دارای ساختمان های قدیمی و فرسوده هستند این سوال پیش می آید که با نمای قدیمی خود چه کنند؟ تا به راحتی بتوانند آن را بهبود بخشیده و به روز کنند. در اینجا پای انواع فلاشینگ نمای ساختمان اهواز به میان می آید. که به راحتی میتواند جایگزین سایر همتا های قدیمی خود شود. زیرا به وسیله آن میتوان با آسودگی خاطر نمای قدیمی ساختمان خود را بهبود بخشیده و آن را به وسیله انواع فلاشینگ نمای ساختمان اهواز مرمت نمود. در این نوع سازه که نسبت به سایر سازه های قدیمی خود از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و طول طبیعی عمر آن بسیار بالاتر بوده. میتوان گفت که هزینه نگهداری آن بسیار مقرون به صرفه تر نسبت به سایر نما های قدیمی خود میباشد. لازم به ذکر است که هزینه نسب و راه اندازی این نوع نما بسیار مناسب تر از دیگران بوده. و نصب آن به وسیله ابزارهای راحتی مانند: دستگاه فرز، نقاله خط کش و … انجام میگردد.

انواع فلاشینگ نمای ساختمان اهواز

انواع فلاشینگ نمای ساختمان اهواز

فلاشینگ نما در اهواز در شهرهای بادخیز با استفاده از متریال محکمتر و پرچ شدن های نما دارای کیفت بالایی است. که به ماندگاری اثر کمک به سزایی میکند. و میتواند شما را از صرف هزینه های بیهوده جهت نگهداری آسوده سازد.

انواع فلاشینگ نمای ساختمان اهواز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین سلاح ورزی در کلاب‌هاوس خبرانلاین با موضوع ساخت یک یملیون واحد مسکونی انواع فلاشینگ نمای ساختمان اهواز در یک سال امکان‌پذیر است؟ با تاکید بر اینکه دولت باید جزییات این برنامه را هم اعلام کند، گفت: شاید برنامه‌ای جدید برای این پروژه تدارک دیده نشده و مدل همان مدل مسکن ملی و مسکن مهر باشد اما نکته مهم اینجاست که باید دید چه میزان از این واحدهای مسکونی در روستاها احداث خواهند شد.

برای دریافت خدمات در زمینه فلاشینگ نما در تهران میتوانید به لینک فوق مراجعه فرمایید.

وی گفت: از یک سو حدود سی هزار شرکت پیمانکاری در ایران وجود دارد که هرچند از نظر فناوری ساخت دارای تجربه نیستند ولی ظرفیت خوبی را دارا هستند و شاید بتوانند تعداد قابل توجهی مسکن بسازند اما نکته مهم به بخش تامین مالیذ بازمی‌گردد.

سلاح ورزی گفت: در این بخش بی‌تردید با مشکلات مهمی روبرو هستیم.

وی به ظرفیت تولید سیمان اشاره کرد و افزود: در ایران ظرفیت تولید ۹۰ میلیون تن سیمان در سال وجود دارد و این ظرفیت تا ۱۲۰ میلیون تن قابل افزایش است اما ساخت یک میلیون واحد مسکونی توسط بخش خصوصی نیاز به تامین مالی چشمگیر دارد که در قیاس با حجم اقتصاد ایران قابل توجه است همچنین شما عزیزان میتواند برای مطالعه بیشتر در زمینه قیمت اجرای فلاشینگ پنجره اهواز به این مطلب مراجعه نمایید .

نائب رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: یک میلیون واحد مسکونی در سال یعنی ۱۰۰ میلیون متر مربع زیربنا. طبق استانداردهای موجود برای هر یک متر مربع بنا حدود یک متر مربع فضای عمومی نیاز است. از سوی دیگر به ازای هر متر فضای مسکونی و عمومی، هزینه قابل توجهی برای زیرساختهای آب و برق و گاز و جاده مورد نیاز خواهد بود.

وی در توضیح این مطلب افزود: با توجه به اینکه انواع فلاشینگ نمای ساختمان اهواز نه امکان تامین مالی خارجی وجود دارد و نه ابزارهایی مانند رهن ثانویه و صندوق‌های زمین ، مشکل در این حوزه جدی است.

وی گفت: در مجموع در نگاه اول ساخت این پروژه سخت و غیرممکن است ولی اگر جزییات مشخص شود و میزان دخالت دولت و سازوکار تامین مالی مشخص شود شاید بهتر بشود تحلیل کرد.

۲۲۳۲۲۳

دیدگاه ها: (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
Call Now Button