قیمت نصب انواع فلاشینگ نمای ساختمان اهواز

خانه » طراحی نمای ساختمان » قیمت نصب انواع فلاشینگ نمای ساختمان اهواز

قیمت نصب انواع فلاشینگ نمای ساختمان اهواز: در بسیاری از موارد پیش می آید که شما نیاز به تغییر در ساختمان خود دارید. که یکی از این تغییرات در نمای ساختمان شما اتفاق می افتد. این تغییر که به وسیله قیمت نصب انواع فلاشینگ نمای ساختمان اهواز صورت میگیرد یکی از ویزگی های مهم یک ساختمان محسوب میشود. که با زیبایی آن نیز ارتباط مستقیم دارد. شما میتوانید از قیمت نصب انواع فلاشینگ نمای ساختمان اهواز به راحتی برای زیبایی ساختمان در نقاط مختلف آن استفاده کنید. به طوری که از این نوع نما در : پنهان نمودن خرپای شیروانی، جلوگیری از پیچیدن باد در سازه که ممکن است باعث کنده شدن ورق های شیروانی شود.، ایجاد نمایی زیبا در زیر سقف های شیروانی، آب بندی مناسب سقف شیروانی و … استقاده میشود. که قابلیت اجرای آن بر روی سطوحی همانند: قابل اجرا بر روی پیشانی ساختمان جهت زیبای، اجرای انواع طرح های چهارگوش و نیم دایره در بام های شیبدار با ورق های ضخیم از جنس گالوانیزه، اجرا به صورت پارتیشن داخلی برای مراکز صنعتی، ساختمانی و … را دارا میباشد.

قیمت نصب انواع فلاشینگ نمای ساختمان اهواز

هم وطنان عزیز شما میتوانید با استفاده از فلاشینگ نما در اهواز نمای ساختمان خودتون رو به طرز خاص و شیکی منحصر به فرد کنید. و نمای زیبا برای ساختمان خود به وجود بیاورید. که به ساختمان شما ویژه گی خاصی ببخشد.

قیمت نصب انواع فلاشینگ نمای ساختمان اهواز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، پروانه اصلانی درباره تمدید قرارداد مستأجران در ۱۴۰۰ گفت: بر اساس مصوبه ستاد کرونا در سال ۹۹ قرار شد تا قراردادهای اجاره از تیرماه سال گذشته به مدت یکسال به طور خودکار و با نرخ‌هایی که در هر شهر اعلام می‌شود، تمدید شود. بنابراین قراردادهایی که زمان تمدید آنها تا تیرماه ۱۴۰۰ می‌باشد به صورت خودکار و مطابق مصوبه سال گذشته قابل تمدید است.

اصلانی ادامه داد: بعد از تیرماه ۱۴۰۰ نیز بر اساس تصمیمی که ستاد ملی کرونا خواهد گرفت، مجدداً در این باره اتخاذ تصمیم خواهد شد.

وی تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی درصدد است تا مصوبه جدیدی را با توجه به شرایط روز، تدوین و به تصویب برساند همچنین شما عزیزان میتواند برای مطالعه بیشتر در زمینه قیمت فلاشینگ ساختمان اهواز به این مطلب مراجعه نمایید . این مصوبه جدید متناسب با شرایط روز و با توجه به تغییرات قیمتی و کاهش رشد قیمت‌های مسکن، خواهد بود.

اصلانی تصمیم‌گیری در خصوص پیشنهاد جدید وزارت راه و شهرسازی را برای موضوع اجاره‌بها که در حال تدوین است برعهده ستاد ملی کرونا دانست.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، یادآور شد: ستاد ملی کرونا، سال ۹۹ مصوب کرد تا حداکثر افزایش میزان اجاره بها و رهن در تهران تا ۲۵ درصد، در سایر کلانشهرها تا ۲۰ درصد و در سایر شهرها تا ۱۵ درصد قابل قبول و اجرایی است.

برای دریافت خدمات در زمینه فلاشینگ نما در بندر عباس میتوانید به لینک فوق مراجعه فرمایید.

دیدگاه ها: (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
Call Now Button