مجری فلاشینگ دور پنجره مشهد

خانه » طراحی نمای ساختمان » مجری فلاشینگ دور پنجره مشهد

مجری فلاشینگ دور پنجره مشهد: در بسیاری از مواقع، برای افرادی که دارای ساختمان های قدیمی و فرسوده هستند این سوال پیش می آید که با نمای قدیمی خود چه کنند؟ تا به راحتی بتوانند آن را بهبود بخشیده و به روز کنند. در اینجا پای مجری فلاشینگ دور پنجره مشهد به میان می آید. که به راحتی میتواند جایگزین سایر همتا های قدیمی خود شود. زیرا به وسیله آن میتوان با آسودگی خاطر نمای قدیمی ساختمان خود را بهبود بخشیده و آن را به وسیله مجری فلاشینگ دور پنجره مشهد مرمت نمود. در این نوع سازه که نسبت به سایر سازه های قدیمی خود از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و طول طبیعی عمر آن بسیار بالاتر بوده. میتوان گفت که هزینه نگهداری آن بسیار مقرون به صرفه تر نسبت به سایر نما های قدیمی خود میباشد. لازم به ذکر است که هزینه نسب و راه اندازی این نوع نما بسیار مناسب تر از دیگران بوده. و نصب آن به وسیله ابزارهای راحتی مانند: دستگاه فرز، نقاله خط کش و … انجام میگردد.

مجری فلاشینگ دور پنجره مشهد

مجری فلاشینگ دور پنجره مشهد

برای داشتن اطلاعات بیشتر در زمینه فلاشینگ نما در مشهد میتونید به این مطلب مراجعه کرده و با خوندنش به اطلاعات کافی دست پیدا کنید که میتونه شما را به بهترین نحوه ممکن راهنمایی کند.

مجری فلاشینگ دور پنجره مشهد

به گزارش خبرگزارش خبرآنلاین، بررسی آمار وزارت صمت از تولیدات صنعتی نشان می‌دهد که طی سه ماه اول امسال تولید انواع لوازم خانگی با ۲۹.۴ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل به بیش از یک میلیون و ۴۸ هزار دستگاه رسیده است.

رشد ۲۹.۱ درصدی تولید یخچال و فریزر

بر همین مبنا، طی بهار سال جاری ۴۸۳ هزار دستگاه یخچال و فریزر توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شده است، این در حالیست که در بهار سال گذشته ۳۷۴ هزار دستگاه از این محصول تولید شده بود.

بدین ترتیب تولید یخچال و فریزر در بهار امسال مجری فلاشینگ دور پنجره مشهد نسبت به بهار سال قبل رشد ۲۹.۱ درصدی یافته است.

رشد ۴۰ درصدی تولید ماشین لباسشویی

همچنین در ۳ ماه اول امسال ۲۹۷ هزار دستگاه ماشین لباسشویی در کشور تولید شده است. این در حالیست که در مدت مشابه سال قبل ۲۱۲ هزار دستگاه تولید شده بود.

برای دریافت خدمات در زمینه فلاشینگ نما در قم میتوانید به لینک فوق مراجعه فرمایید.

بنابراین تولید ماشین لباسشویی در ۳ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۴۰ درصدی یافته است همچنین شما عزیزان میتواند برای مطالعه بیشتر در زمینه قیمت مجری انواع فلاشینگ بام مشهد به این مطلب مراجعه نمایید .

رشد ۱۹.۹ درصدی تولید تلویزیون

در ۳ ماه امسال ۲۶۹ هزار دستگاه انواع تلویزیون توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شده است که در مدت مشابه پارسال ۲۲۴ هزار دستگاه تولید شده بود.

بدین ترتیب تولید انواع تلویزیون در ۳ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۹.۹ درصدی داشته است.

آمار نشان می‌دهد که در حال حاضر در صنعت لوازم خانگی، ۳۰۰ هزار نفر اشتغال مستقیم و یک میلیون نفر اشتغال غیرمستقیم دارد مجری فلاشینگ دور پنجره مشهد و ۵۰۰ بنگاه فعال در حوزه صنعت لوازم خانگی فعال هستند.

۲۲۳۲۲۳

دیدگاه ها: (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
Call Now Button