نحوه اجرای فلاشینگ نما شهریار

خانه » طراحی نمای ساختمان » نحوه اجرای فلاشینگ نما شهریار

نحوه اجرای فلاشینگ نما شهریار: در زمره ی هم کیشان خود از اهمیت ویژه ای برخوردار است به طوری که نقل صحبتهای کارفرمایان و مهندسان و معماران در زمینه ی نمای ساختمان است. استفاده از نحوه اجرای فلاشینگ نما شهریار باعث شده که علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها از طول عمری بیشتری در نما و ظاهر ساختمان ها بهره مند شوید.امروزه توصیه ی اولیه هر ساختمان ساز، استفاده از این نوع نماسازی است زیرا از آن میتوان به عنوان یکی از بهترین محافظ های ساختمان یاد کرد که به صورت چشمگیری در مقابل انواع فرسایش و خوردگی مقاوم است. که از نفوذ آب به نما، دیوار و پنجره را غیرممکن میکند. نحوه اجرای فلاشینگ نما شهریار نوعی نما است که هیچ تأثیر ساختاری ندارد. این یک ساختار جداگانه متصل به ساختمان است. این امر به ویژه در معماری مدرن معمول است.استفاده از این نوع نماسازی برای ساخت خانه های مدرن ضروری است. شایان ذکر است که هر کجای ساختمان که نحوه اجرای فلاشینگ نما شهریار را مشاهده کردید، باید بدانید این مکان‌ها مستعد نفوذ آب هستند.

نحوه اجرای فلاشینگ نما شهریار

نحوه اجرای فلاشینگ نما شهریار

برای داشتن اطلاعات بیشتر در زمینه فلاشینگ نما در شهریار میتونید به این مطلب مراجعه کرده و با خوندنش به اطلاعات کافی دست پیدا کنید که میتونه شما را به بهترین نحوه ممکن راهنمایی کند.

نحوه اجرای فلاشینگ نما شهریار

به گزارش خبرنگار مهر، بامداد امروز پنجشنبه اول مهر ١۴٠٠ هواپیمای حامل محموله ۵ میلیون دوزی واکسن کرونا وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد.

مهرداد جمال ارونقی، معاون فنی گمرک در این باره گفت: این محموله شامل ۵ میلیون دوز واکسن سینوفارم چینی است که بامداد امروز وارد فرودگاه امام خمینی نحوه اجرای فلاشینگ نما شهریار (ره) شد.

ارونقی افزود: تشریفات گمرکی ترخیض این محموله پای پرواز انجام و تحویل نمایندگان وزارت بهداشت شد.

وی خاطرنشان کرد: این پنجاه و ششمین محموله از واکسن‌های کروناست که وارد کشور می‌شود؛ تا روز گذشته ۶۰ میلیون و ۴۳۰ هزار دوز وارد کشور شده بود که در حال حاضر با این محموله، به بیش از ۶۵ میلیون دوز می‌رسد.

ارونقی گفت: این محموله، سی و سومین محوله واکسن چینی است و تا کنون ۵۵ میلیون و ۷۲۶ هزار دوز واکسن چینی وارد کرده ایم همچنین شما عزیزان میتواند برای مطالعه بیشتر در زمینه قیمت ورق انواع فلاشینگ بام شهریار به این مطلب مراجعه نمایید .

وی گفت: تا خرداد ماه ۲۲ درصد واکسن‌ها وارد کشور شده بود در مرداد ۲۲ درصد و در شهریور ماه، ۵۶ درصد مابقی وارد شده است.

معاون گمرک ایران ادامه داد: ۸۰ درصد واکسن‌های وارداتی ظرف این دو ماه وارد کشور شده است؛ محموله‌های دیگری هم در راه است و در ماه جاری (مهر ماه) حجم زیادی وارد کشور می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای هفته بعد، واردات ۱۴ میلیون دوز واکسن‌های متعارفی که تا کنون وارد کشور می شده، ادامه می‌یابد؛ همچنین برای واردات واکسن‌های دیگری چون جانسون نحوه اجرای فلاشینگ نما شهریار اند جانسون و فایزر از مبدأ بلژیک رایزنی‌هایی صورت گرفته که ۱۰ میلیون دوز خواهد بود.

برای دریافت خدمات در زمینه فلاشینگ نما در اهواز میتوانید به لینک فوق مراجعه فرمایید.

دیدگاه ها: (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
Call Now Button