نحوه ورق فلاشینگ نمای ساختمان شیراز

خانه » طراحی نمای ساختمان » نحوه ورق فلاشینگ نمای ساختمان شیراز

نحوه ورق فلاشینگ نمای ساختمان شیراز: در زمره ی هم کیشان خود از اهمیت ویژه ای برخوردار است به طوری که نقل صحبتهای کارفرمایان و مهندسان و معماران در زمینه ی نمای ساختمان است. استفاده از نحوه ورق فلاشینگ نمای ساختمان شیراز باعث شده که علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها از طول عمری بیشتری در نما و ظاهر ساختمان ها بهره مند شوید.امروزه توصیه ی اولیه هر ساختمان ساز، استفاده از این نوع نماسازی است زیرا از آن میتوان به عنوان یکی از بهترین محافظ های ساختمان یاد کرد که به صورت چشمگیری در مقابل انواع فرسایش و خوردگی مقاوم است. که از نفوذ آب به نما، دیوار و پنجره را غیرممکن میکند. نحوه ورق فلاشینگ نمای ساختمان شیراز نوعی نما است که هیچ تأثیر ساختاری ندارد. این یک ساختار جداگانه متصل به ساختمان است. این امر به ویژه در معماری مدرن معمول است.استفاده از این نوع نماسازی برای ساخت خانه های مدرن ضروری است. شایان ذکر است که هر کجای ساختمان که نحوه ورق فلاشینگ نمای ساختمان شیراز را مشاهده کردید، باید بدانید این مکان‌ها مستعد نفوذ آب هستند.

نحوه ورق فلاشینگ نمای ساختمان شیراز

نحوه ورق فلاشینگ نمای ساختمان شیراز

همچنین میتوانید برای مطالعه بیشتر در زمینه فلاشینگ نما در شیراز به این مقاله مراجعه کنید که مطلبی کاملی در این راستا میباشد و میتواند به آسانی اطلاعات کاملی را در اختیار شما برای انتخابی بهتر قرار دهد.

نحوه ورق فلاشینگ نمای ساختمان شیراز

علیرضا فلاحی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه بعدازظهر دوشنبه با حضور حجت‌الاسلام حسین روحانی نژاد نماینده رهبر معظم انقلاب در بنیاد مسکن آئین کلنگ زنی و عملیات اجرایی متمرکز ۱۵۰ واحد مسکن محرومان روستایی جنت آباد گرمسار آغاز شد، ابراز داشت: مجموع اعتبار در نظر گرفته‌شده برای اجرای این طرح بالغ‌بر ۲۰ میلیارد تومان ارزیابی‌شده است همچنین شما عزیزان میتواند برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه مجری انواع فلاشینگ شیراز به این مطلب مراجعه نمایید .

وی بابیان اینکه طرح تأمین مسکن برای خانواده‌های نیازمند و فاقد سرپناه مناسب (مسکن محرومان) در بنیاد مسکن دنبال می‌شود، افزود: بر اساس همین مأموریت ذاتی تفاهم‌نامه مشترک بین سازمان برنامه‌وبودجه کشور، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استانداری نحوه ورق فلاشینگ نمای ساختمان شیراز سمنان منعقدشده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان بابیان اینکه اولویت طرح با خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی است، ابراز داشت: این طرح مشمول خانواده‌های دارای واحدهای مسکونی غیر مقاوم و در معرض خطر، خانوارهای محروم فاقد مسکن می‌شود.

فلاحی بابیان اینکه هدف از اجرای طرح تأمین مسکن برای خانواده‌های نیازمند و فاقد سرپناه مناسب است، تصریح کرد: به واجدین شرایط یک فقره تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی با بهره پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله (دوران مشارکت + فروش اقساطی) و ۳۰ میلیون و پانصد هزار تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

وی بابیان اینکه آئین افتتاح و بهره‌برداری ۲۲ هزارمین واحد طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی بااعتباری بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد تومان در روستای چنداب شهرستان گرمسار نیز برگزار شد، افزود: این طرح سال ۸۴ با سقف ریالی پنج میلیون تومان در سطح استان سمنان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شروع و در سال ۱۴۰۰ با پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومان در حال انجام است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان بابیان اینکه مناطق مشمول طرح تمامی روستاها و شهرهای با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر برای احداث واحدهای مسکونی نحوه ورق فلاشینگ نمای ساختمان شیراز است، ابراز داشت: سقف تسهیلات فردی در سال ۱۴۰۰ به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و با تضمین سفته زنجیره‌ای و به منظور احداث واحد مسکونی به عموم متقاضیان مشمول در مناطق تحت پوشش توسط بانک‌های عامل قابل پرداخت خواهد بود.

برای دریافت خدمات در زمینه فلاشینگ بام میتوانید به لینک فوق مراجعه فرمایید.

فلاحی تصریح کرد: نرخ سود مصوب این تسهیلات برای دوران مشارکت مدنی و فروش اقساطی پنج درصد بوده و بازپرداخت تسهیلات ۲۰ ساله (مجموع دوران مشارکت + فروش اقساطی) است.

وی بابیان اینکه تاکنون احداث ۲۲ هزار و ۱۹۰ واحد مسکونی نحوه ورق فلاشینگ نمای ساختمان شیراز در قالب این طرح در سطح استان سمنان به پایان رسیده است، افزود: توسعه روستاها و مقاوم‌سازی مسکن روستایی همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دولتمردان و برنامه‌ریزان روستایی به شمار می‌رود لذا این طرح‌ها در قالب برنامه‌های توسعه توسط دولت‌ها به اجرا گذاشته شدند.

دیدگاه ها: (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
Call Now Button