ورق فلاشینگ نمای ساختمان سمنان

خانه » طراحی نمای ساختمان » ورق فلاشینگ نمای ساختمان سمنان

ورق فلاشینگ نمای ساختمان سمنان: در بسیاری از مواقع، برای افرادی که دارای ساختمان های قدیمی و فرسوده هستند این سوال پیش می آید که با نمای قدیمی خود چه کنند؟ تا به راحتی بتوانند آن را بهبود بخشیده و به روز کنند. در اینجا پای ورق فلاشینگ نمای ساختمان سمنان به میان می آید. که به راحتی میتواند جایگزین سایر همتا های قدیمی خود شود. زیرا به وسیله آن میتوان با آسودگی خاطر نمای قدیمی ساختمان خود را بهبود بخشیده و آن را به وسیله ورق فلاشینگ نمای ساختمان سمنان مرمت نمود. در این نوع سازه که نسبت به سایر سازه های قدیمی خود از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و طول طبیعی عمر آن بسیار بالاتر بوده. میتوان گفت که هزینه نگهداری آن بسیار مقرون به صرفه تر نسبت به سایر نما های قدیمی خود میباشد. لازم به ذکر است که هزینه نسب و راه اندازی این نوع نما بسیار مناسب تر از دیگران بوده. و نصب آن به وسیله ابزارهای راحتی مانند: دستگاه فرز، نقاله خط کش و … انجام میگردد.

ورق فلاشینگ نمای ساختمان سمنان

جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه فلاشینگ نما در سمنان میتوانید به آسانی با مراجعه به صفحه درباره ما. و یا تماس با شماره های ۴۴۴۴۳۴۰۱ و ۰۹۱۲۶۵۹۴۶۸۸ با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

ورق فلاشینگ نمای ساختمان سمنان

صبح امروز ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی در قالب دو طرح در اسلامشهر آغاز شد. قرار است این پروژه تا سه سال به اتمام برسد. ۱۰۰۰ واحد از این پروژه توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۸۰۰ واحد در قالب طرح اقدام ملی با مدیریت وزارت راه و شهرسازی احداث خواهد شد.

علیرضا تابش ـ رییس بنیاد مسکن ـ با بیان اینکه پروژه از فردا شروع می شود گفت: ظرف زمان منطقی که برای این پروژه تعیین شده تا سه سال تمام می شود. فاز اول آن را کمتر از دو سال به بهره برداری می رسانیم و به افراد متوسط جامعه تعلق پیدا می کند. با یک نرخ مشخص و متعادل نیز فروخته می شود که ۱۰ درصد بالاتر از نرخ تمام شده است.

بنابراین گزارش، پروژه ۱۰۰۰ واحدی ورق فلاشینگ نمای ساختمان سمنان اسلامشهر با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث و به صورت اقساطی به متقاضیان واگذار می شود. زمانی که طرح به پیشرفت حدود ۵۰ درصد رسید پیش ورق فلاشینگ نمای ساختمان سمنان فروش می شود که تسهیلاتی و اقساطی خواهد بود همچنین شما عزیزان میتواند برای مطالعه بیشتر در زمینه قیمت اجرای انواع فلاشینگ بام سمنان به این مطلب مراجعه نمایید .

در ادامه با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن در اسلامشهر آغاز شد.

برای دریافت خدمات در زمینه فلاشینگ نما در بندر عباس میتوانید به لینک فوق مراجعه فرمایید.

محمد اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر ۵۳۰ هزار واحد اقدام ملی مسکن به مرحله اجرا رسیده است گفت: در همه شهرهای کشور پروژه های اقدام ملی در سه وضعیت دنبال می شود؛ در قالب اول زمین در اختیار افراد قرار گرفته که خودشان اقدام به ساخت می کنند. پروژه های نوع دوم در شهرهایی که محدودیتهای زمین داریم مثل شهرهای بزرگ و متوسط به صورت مجتمع ساخته می شود. نوع سوم را نیز در جاهایی که زمین گرانتر است در قالب قرارداهای مشارکت انجام می دهیم و تفاهم نامه هایی که با دستگاههای مختلف منعقد کرده ایم.

اسلامی تاکید کرد: امروز ۵۳۰ هزار واحد اقدام ملی مسکن فعال و به مراحل مختلف پیشرفت رسیده است. بعضی به افتتاح رسیده مثل پروژه ای که هفته گذشته در یزد افتتاح کردیم. از این ماه به بعد مرتبا شاهد افتتاح و بهره برداری از واحدهای اقدام ملی مسکن خواهیم بود.

ورق فلاشینگ نمای ساختمان سمنان

۲۲۳۲۲۷

دیدگاه ها: (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
Call Now Button