نحوه ورق فلاشینگ پنجره کرمان

خانه » طراحی نمای ساختمان » نحوه ورق فلاشینگ پنجره کرمان

نحوه ورق فلاشینگ پنجره کرمان: در زمره ی هم کیشان خود از اهمیت ویژه ای برخوردار است به طوری که نقل صحبتهای کارفرمایان و مهندسان و معماران در زمینه ی نمای ساختمان است. استفاده از نحوه ورق فلاشینگ پنجره کرمان باعث شده که علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها از طول عمری بیشتری در نما و ظاهر ساختمان ها بهره مند شوید.امروزه توصیه ی اولیه هر ساختمان ساز، استفاده از این نوع نماسازی است زیرا از آن میتوان به عنوان یکی از بهترین محافظ های ساختمان یاد کرد که به صورت چشمگیری در مقابل انواع فرسایش و خوردگی مقاوم است. که از نفوذ آب به نما، دیوار و پنجره را غیرممکن میکند. نحوه ورق فلاشینگ پنجره کرمان نوعی نما است که هیچ تأثیر ساختاری ندارد. این یک ساختار جداگانه متصل به ساختمان است. این امر به ویژه در معماری مدرن معمول است.استفاده از این نوع نماسازی برای ساخت خانه های مدرن ضروری است. شایان ذکر است که هر کجای ساختمان که نحوه ورق فلاشینگ پنجره کرمان را مشاهده کردید، باید بدانید این مکان‌ها مستعد نفوذ آب هستند.

نحوه ورق فلاشینگ پنجره کرمان

نحوه ورق فلاشینگ پنجره کرمان

برای داشتن اطلاعات بیشتر در زمینه فلاشینگ نما در کرمان میتونید به این مطلب مراجعه کرده و با خوندنش به اطلاعات کافی دست پیدا کنید که میتونه شما را به بهترین نحوه ممکن راهنمایی کند.

نحوه ورق فلاشینگ پنجره کرمان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سازمان امور مالیاتی کشور بر اساس اطلاعات دریافتی از وزارت راه و شهرسازی (سامانه ملی املاک و اسکان کشور موضوع تبصره ۷ ماده ۱۶۹ مکرر قانون مالیات های مستقیم) نسبت به محاسبه مالیات واحدهای مسکونی خالی نحوه ورق فلاشینگ پنجره کرمان موضوع ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات های مستقیم مصوب ۱۳۹۴/۴/۳۱ اقدام نموده و نتایج حاصل از آن در درگاه الکترونیکی سازمان منتشر نموده است همچنین شما عزیزان میتواند برای مطالعه بیشتر در زمینه جزییات نصب انواع فلاشینگ کرمان به این مطلب مراجعه نمایید .

کلیه مالکان واحدهای مسکونی می­ توانند جهت مشاهده وضعیت مشمولیت واحد یا واحدهای مسکونی خود و اطلاع از میزان مالیات متعلقه و پرداخت آن، به درگاه نحوه ورق فلاشینگ پنجره کرمان ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی MY.TAX.GOV.IR مراجعه کنند.

حسب مقررات جزء ۲ بند ط تبصره ۶ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، مهلت پرداخت این مالیات تا پایان بهمن ماه سال جاری (۱۴۰۰/۱۱/۳۰) تعیین شده است.

در صورت عدم پرداخت مالیات تعیین شده در مهلت مقرر، نسبت به صدور برگ مطالبه اقدام خواهد شد.

برای دریافت خدمات در زمینه فلاشینگ نما در کرمان میتوانید به لینک فوق مراجعه فرمایید.

ابلاغ اوراق مطالبه مالیات، اعتراض به آن و مراحل دادرسی مالیاتی تابع مقررات قانون مالیات­های مستقیم مصوب ۱۳۹۴/۴/۳۱ می باشد.

۲۲۳۲۲۵

دیدگاه ها: (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
Call Now Button