فلاشینگ نما در آمل

خانه » طراحی نمای ساختمان » فلاشینگ نما در آمل

آمل یکی از قدیمی ترین شهر های ایران و قطب صنعت و صادرات استان مازندان می باشد.گروه صنعتی ایلیا با سابقه درخشان در زمینه اجرای فلاشینگ نما در آمل با بهره گیری از تجربیات گرانقدر گذشته و فناوری به روز دنیا در راستای ارائه خدمات صنعتی به کارفرمایان و مهندسان و معماران گرامی گامی بلند برداشته است.ویژگی ها و مزیت های گروه صنعتی ایلیا در فلاشینگ نما آمل این است که : ارائه دهنده ایده های نو و به روز که حاصل تیم طراحی جوان و خوش فکر است و سرعت و مهارت بالا درساخت و نصب و همچنین ماندگاری اثر به دلیل استفاده از متریال های مناسب پوشش دهی است.

اجرا و قیمت فلاشینگ نما در آمل

گروه ایلیا به شما این اطمینان را میدهد که در سریعترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت موجود، به وسیله بهترین متریال های موجود، بالاترین سطح کیفی خدمات را با نصب فلاشینگ نما در شهر شما برای کارفرمایان و مهندسان عزیز انجام داده و بهترین خاطره از کاربا ما را تجربه نمایید.

قیمت فلاشینگ نما با توجه به نوع ورق استفاده شده در پروژه و به متراژ و ابعاد موجود در پروژه متغیر بوده و با توجه به نواسانات موجود در بازار حتما باید از طریف کارشناسان موسسه انجام گیرد.

 

فلاشینگ نما آمل

فلاشینگ نما آمل

فلاشینگ ساختمان در آمل

فلاشینگ نما برای جلوگیری از عبور آب استفاده می شودو مقاومت خیلی خوبی در برابر آب و هوا دارد.

ساختمان های مدرن از فلاشینگ استفاده میکنند که باعث کاهش نفوذ آب به اشیا از جمله

  • دودکش ها
  • لوله ای دریچه
  • دیوارهاو پنجره ها

نما و پشت بام  می شود و در زیبایی ساختمان تاثیر به سزایی دارد.

برای مشاهده بیشتر مطالب ما میتوانید بر روی طراحی نمای ساختمان کلیک کرده و مطالعه بفرمایید.

فلاشینگ پنجره آمل

جهت آب بندی و ایجاد لبه فلزی بالای پنجره ها استفاده میگردد. این امر از ریزش برف وباران جلوگیری مینماید. از نکات قوت استفاده از فلاشینگ پنجره در نمای ساختمان ایجاد لبه محافظ فلزی روی نما بوده که باعث استحکام و زیبایی نمای ساختمان میشود.این ابزار روی نمای ساختمان و بالا یا دور تا دور پنجره های ساختمان قابل اجراست.

 

دیدگاه ها: (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
Call Now Button