فلاشینگ نما در قم

خانه » طراحی نمای ساختمان » فلاشینگ نما در قم

شهر قم یکی از شهرهای صنعتی که در مرکز ایران و در شاهراه مواصلاتی ایران واقع‌شده است. از لحاظ اقتصادی یکی از شهرهای مهم تولیدی است، مخصوصا از لحاظ مصالح ساختمانی جایگاه ویژه ای دارد. در این راستا گروه صنعتی ایلیا با سابقه درخشان چندین ساله توانسته است با بهره گیری از طراحی های جدید و به روز دنیا و با استفاده از متریال های مرغوب ایرانی و خارجی بهترین فلاشینگ نما در قم را به شما کارفرمایان و مهندسان عزیز ارائه دهد.

فلاشینگ نما در قم

قیمت فلاشینگ نما در قم

گروه صنعتی ایلیا به شما این اطمینان را میدهد که در سریعترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت موجود،به وسیله بهترین متریال های موجود،بالاترین سطح کیفی خدمات را در شهر شما انجام داده و بهترین خاطره از کاربا ما را تجربه نمایید. جهتِ اطلاع از قیمت فلاشینگ در انواع مختلف، با مسئول  فروش شرکت تماس حاصل بفرمایید تا براورد حدودی در مورد قیمت داشته باشید.

اجرای فلاشینگ نما در قم

  • اجرای فلاشینگ روی دیوار جهت آبچکان برف و باران از ورق روغنی ورنگی در ضخامتهای گوناگون
  • اجرای فلاشینگ نمای پیشانی ساختمان
  • اجرای فلاشینگ جهت پوشش دو سطح مجزا (ژوئن)
  • اجرای پوشش سقف نورگیر(روشنایی)از پلی کربنات و فایبر گلاس
  • اجرای پوشش سقف محوطه سرباز پارکینگ وآلاچیق با استفاده از انواع ورق رنگی (سینوسی طرح سفال…)به انضمام اجرای فلاشینگ نما و لمبه
  • اجرای پوشش بام سوله ها انبارها کارخانه ها،کارگاه های صنعتی و سالن های ورزشی،استخرها،پاساژها،ساختمانهای ویلایی،نورگیرها و … با استفاده از ورق های سینوسی رنگی ورق های طرح سفال شادولاین پلی کربنات و ساندویچ پنل
  • اجرای پارتیشن داخلی محوطه های اداری تجاری صنعتی ورزشی سردخانه های صنعتی و ساختمانی با استفاده از ساندویچ پنل
  • اجرای آبرو در بام های شیبدار از ورق گالوانیزه و ورق رنگی با ضخامت های مختلف
  • اجرای لمبه کاری و ورق کاری زیر پوشش سقف

فلاشینگ باعث میشود که نمای ساختمان هم در برابرِ عواملِ فرسایشی ازقبیل باران و برف مصون بماند و هم به واسطه رنگهای متنوعی که برسطح فلاشینگ زده میشود ظاهری شکیل و منحصربه فرد به نما داده شود. مَتریالی که برای ساختِ فلاشینگ نما استفاده میشود انواعِ ورق مثل گالوانیزه،روغنی و رنگی درضخامتهای گوناگون میباشد.

فلاشینگ پنجره و ساختمان در قم

فلاشینگ جهت آب بندی و ایجاد لبه فلزی بالای پنجره ها استفاده میگردد. این کار جدا از زیبایی نمای ساختمان از ریزش برف وباران روی شیشه ها جلوگیری مینماید.از نکات قوت استفاده از فلاشینگ پنجره در طراحی نمای ساختمان این است که باعث استحکام نمای ساختمان میشود. این ابزار روی نمای ساختمان و بالا یا دور تا دور پنجره های ساختمان قابل اجراست.

دیدگاه ها: (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
Call Now Button