فلاشینگ نما در خرمشهر

خانه » طراحی نمای ساختمان » فلاشینگ نما در خرمشهر

نمای ساختمان از مهم ترین قسمت های هر ساختمان است که بایستی طراحی و اجرای آن به درستی انجام شود. یک نمای ساختمان خوب، اعتبار و ارزش به ساختمان می دهد. گروه  صنعتی ایلیا با سابقه درخشان و با بهره مندی از مهندسان و متخصصین مجرب و توانا و اکیپ های نصب ، آماده ارائه کلیه خدمات طراحی ، تولید و اجرای انواع  فلاشینگ نما در خرمشهر به مردم عزیز این شهر میباشد. ما با بهره گیری از طراحی های جدید و به روز دنیا و استفاده از متریال های مرغوب ایرانی و خارجی توانستیم بهترین ها را به شما کارفرمایان و مشتریان عزیز ارائه دهیم.

اجرای فلاشینگ نما در خرمشهر

  • اجرای فلاشینگ روی دیوار جهت آبچکان برف و باران از ورق روغنی ورنگی در ضخامتهای گوناگون
  • اجرای فلاشینگ نمای پیشانی ساختمان
  • اجرای فلاشینگ جهت پوشش دو سطح مجزا (ژوئن)
  • اجرای پوشش سقف نورگیر(روشنایی)از پلی کربنات و فایبر گلاس
  • اجرای پوشش سقف محوطه سرباز پارکینگ وآلاچیق با استفاده از انواع ورق رنگی (سینوسی طرح سفال…)به انضماماجرای فلاشینگ نما و لمبه
  • اجرای پوشش بام سوله ها انبارها کارخانه ها،کارگاه های صنعتی و سالن های ورزشی،استخرها،پاساژها،ساختمانهای ویلایی،نورگیرها و … با استفاده از ورق های سینوسی رنگی ورق های طرح سفال شادولاین پلی کربنات و ساندویچ پنل
  • اجرای پارتیشن داخلی محوطه های اداری تجاری صنعتی ورزشی سردخانه های صنعتی و ساختمانی با استفاده از ساندویچ پنل
  • اجرای آبرو در بام های شیبدار از ورق گالوانیزه و ورق رنگی با ضخامت های مختلف
  • اجرای لمبه کاری و ورق کاری زیر پوشش سقف
فلاشینگ نما در خرمشهر

فلاشینگ نما در خرمشهر

قیمت فلاشینگ نما در خرمشهر

قیمت فلاشینگ نما با توجه به نوع ورق استفاده شده در پروژه و به متراژ و ابعاد موجود در پروژه متغیر بوده و با توجه به نواسانات موجود در بازار حتما باید از طریف کارشناسان موسسه انجام گیرد. جهت مشاوره خدمات ارائه شده توسط ایلیا با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

فلاشینگ ساختمان و پنجره در خرمشهر

از دیگر خدمات ایلیا امیر فلاشنیگ ساختمان و فلاشینگ پنجره در خرمشهر میباشد. گروه صنعتی ایلیا دارای سابقه درخشان در انجام انواع پروژه های فلاشینگ نما در سراسر ایران میباشد. ما به شما این اطمینان را میدهیم که در سریعترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت موجود، به وسیله بهترین متریال های موجود، بالاترین سطح کیفی نصب فلاشینگ نما را در شهر خرمشهر برای کارفرمایان عزیز انجام داده و بهترین خاطره از کاربا ما را تجربه نمایید.

دیدگاه ها: (1)

  1. ابوالفضل طاهری - پاسخ

    بهمن ۹, ۱۳۹۹ در ۱۱:۴۰ ق٫ظ

    کارتون حرف نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
Call Now Button