اجرای فلاشینگ ساختمان تبریز

خانه » طراحی نمای ساختمان » اجرای فلاشینگ ساختمان تبریز

اجرای فلاشینگ ساختمان تبریز: در بسیاری از مواقع، برای افرادی که دارای ساختمان های قدیمی و فرسوده هستند این سوال پیش می آید که با نمای قدیمی خود چه کنند؟ تا به راحتی بتوانند آن را بهبود بخشیده و به روز کنند. در اینجا پای اجرای فلاشینگ ساختمان تبریز به میان می آید. که به راحتی میتواند جایگزین سایر همتا های قدیمی خود شود. زیرا به وسیله آن میتوان با آسودگی خاطر نمای قدیمی ساختمان خود را بهبود بخشیده و آن را به وسیله اجرای فلاشینگ ساختمان تبریز مرمت نمود. در این نوع سازه که نسبت به سایر سازه های قدیمی خود از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و طول طبیعی عمر آن بسیار بالاتر بوده. میتوان گفت که هزینه نگهداری آن بسیار مقرون به صرفه تر نسبت به سایر نما های قدیمی خود میباشد. لازم به ذکر است که هزینه نسب و راه اندازی این نوع نما بسیار مناسب تر از دیگران بوده. و نصب آن به وسیله ابزارهای راحتی مانند: دستگاه فرز، نقاله خط کش و … انجام میگردد.

اجرای فلاشینگ ساختمان تبریز

اجرای فلاشینگ ساختمان تبریز

برای دسترسی کامل به اطلاعات فلاشینگ نما در تبریز و دریافت مشاوره رایگان در این زمینه شما عزیزان میتوانید با شماره های ۴۴۴۴۳۴۰۱ و ۰۹۱۲۶۵۹۴۶۸۸ تماس حاصل نمایید.

اجرای فلاشینگ ساختمان تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، احمد خرم رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور هزینه ساخت و ساز هر متر مربع زیربنای ساختمان در سال ۱۴۰۰ را به سازمان‌های نظام مهندسی استان‌ها ابلاغ کرد.

بر اساس این ابلاغیه، هزینه ساخت هر متر واحد مسکونی یا غیر آن در سراسر کشور برای سال جاری (۱۴۰۰) به شرح زیر است:

ساختمان‌های یک و دو طبقه: متری ۲ میلیون و ۳۳۲ هزار و ۱۰۰ تومان

ساختمان‌های ۳ تا ۵ طبقه: متری ۲ میلیون و ۷۲۰ هزار و ۷۰۰ تومان

ساختمان‌های ۶ و ۷ طبقه: متری ۳ میلیون و ۱۰۹ هزار و ۴۰۰ تومان

ساختمان‌های ۸ تا ۱۰ طبقه: متری ۳ میلیون و ۴۹۸ هزار و ۱۰۰ تومان

ساختمان‌های ۱۳ تا ۱۵ طبقه: متری ۴ میلیون و ۲۷۵ هزار و ۵۰۰ تومان

ساختمان‌های ۱۶ طبقه و بالاتر: متری ۴ میلیون و ۶۶۴ هزار و ۴۰۰ تومان

بر اساس بخشنامه احمد خرم، رؤسای سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان در استان‌ها می‌توانند با توجه به کیفیت ساخت و ساز، درخواست افزایش یا کاهش تا ۲۵ درصدی تعرفه‌های اعلامی را در سازمان‌های استانی بررسی و نتیجه را به متقاضیان اعلام کنند.

همچنین هزینه‌های طراحی و دستمزد مهندسان ناظر در رشته‌های عمران، معماری، برق و تأسیسات به هزینه‌های مذکور افزوده می‌شود.

برای دریافت خدمات در زمینه فلاشینگ نما در بوشهر میتوانید به لینک فوق مراجعه فرمایید.

خاطرنشان می‌شود شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان هزینه‌های ساخت و ساز در سال ۱۴۰۰ را ۳۸ درصد نسبت به سال ۱۳۹۹ افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این نیز شورای مسکن کشور به ریاست محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، هزینه احداث هر اجرای فلاشینگ ساختمان تبریز متر مربع واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن را تصویب و پس از تأیید در سازمان برنامه و بودجه، به دستگاه‌های مجری این طرح شامل اجرای فلاشینگ اجرای فلاشینگ ساختمان تبریز ساختمان تبریز معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شرکت عمران شهرهای جدید، شرکت بازآفرینی شهری، سازمان ملی زمین و مسکن و ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها ابلاغ کرد همچنین شما عزیزان میتواند برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه اجرای انواع فلاشینگ بام تبریز به این مطلب مراجعه نمایید .

بر اساس این مصوبه، هزینه ساخت واحدهای مسکونی ذیل طرح ملی مسکن با متری ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان احداث می‌شود.

به گفته محمود محمودزاده معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی و دبیر شورای مسکن کشور، این احتمال وجود دارد که در هنگام تکمیل واحدهای طرح ملی مسکن، هزینه ساخت و ساز تعدیل شده و با نرخ زمان واگذاری به متقاضیان واگذار شود.

دیدگاه ها: (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
Call Now Button