جزییات اجرای فلاشینگ بام همدان

خانه » طراحی نمای ساختمان » جزییات اجرای فلاشینگ بام همدان

جزییات اجرای فلاشینگ بام همدان: معماری و ساختمانهای مدرن می توانند از جزییات اجرای فلاشینگ بام همدان برای بهبود طراحی ساختمان استفاده کنند. یک طراحی ساده و در عین حال زیبا می تواند به طور ناگهانی شخصیت یک ساختمان و نحوه درک آن را تغییر دهد. این قدرت طراحی عالی است و این چیزی است که ما بی وقفه در ایجاد آن کار می کنیم. امروزه جزییات اجرای فلاشینگ بام همدان قطعه ای جدایی ناپذیر در طراحی کلی ساختمان است. این فرصت را برای ایجاد شخصیت در یک ساختمان فراهم می کند. نماها می توانند در اشکال و اندازه های مختلف باشند و این واقعاً فرصتی برای گروه صنعتی ایلیا است که با جان بخشیدن به یک ساختمان استعداد بی نظیر خود را با استفاده از به روز ترین متریال های روز دنیا به نمایش بگذارد.

جزییات اجرای فلاشینگ بام همدان

همچنین میتوانید برای مطالعه بیشتر در زمینه فلاشینگ نما در همدان به این مقاله مراجعه کنید که مطلبی کاملی در این راستا میباشد و میتواند به آسانی اطلاعات کاملی را در اختیار شما برای انتخابی بهتر قرار دهد.

جزییات اجرای فلاشینگ بام همدان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی روز دوشنبه در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در تهران افزود : برای ساخت و تکمیل این محور حدود ۹ هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که در قالب سرفصل بودجه ای در اختیار پیمانکار برای اجرای این پروژه قرار می گیرد همچنین شما عزیزان میتواند برای مطالعه بیشتر در زمینه جزییات اجرای انواع فلاشینگ لبه پنجره همدان به این مطلب مراجعه نمایید .پروژه بجنورد – میامی یکی از پروژه های مهم زیرساخت حمل و نقل زمینی استان خراسان شمالی محسوب می شود که طرح اجرایی آن حدودبیش از یک دهه قبل شروع شد که در این مدت با فراز و نشیب هایی برای اجرا مواجه شد و با انتصاب استاندار جدید خراسان شمالی ( محمدعلی شجاعی) و در سفر سال گذشته فرمانده وقت قرارگاه خاتم به استان خراسان شمالی قرارداد اجرای این پروژه بین استان و این قرارگاه منعقد شد.این محور حدود ۲۶۰ کیلومتر مسافت دارد که بنا بر گزارش رسمی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی تاکنون ۸۵ کیلومتر از این مسیر، بهره برداری رسید و ۱۲ کیلومتر از این محور در ۲ قطعه ۶ کیلومتری به مناقصه رفته و بزودی پیمانکار انتخاب می شود.براساس این گزارش ساخت ۵۹ کیلومتر از این مسیر در دست پیمانکار است و به وسیله شرکت توس مسیر در حال اجرا است که تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.بر اساس برآوردهای انجام شده، اجرای هرکیلومتر راه در این محور حدود ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

برای دریافت خدمات در زمینه فلاشینگ میتوانید به لینک فوق مراجعه فرمایید.

دیدگاه ها: (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
Call Now Button