جزییات اجرای فلاشینگ پنجره آمل

خانه » طراحی نمای ساختمان » جزییات اجرای فلاشینگ پنجره آمل

جزییات اجرای فلاشینگ پنجره آمل: در بسیاری از موارد پیش می آید که شما نیاز به تغییر در ساختمان خود دارید. که یکی از این تغییرات در نمای ساختمان شما اتفاق می افتد. این تغییر که به وسیله جزییات اجرای فلاشینگ پنجره آمل صورت میگیرد یکی از ویزگی های مهم یک ساختمان محسوب میشود. که با زیبایی آن نیز ارتباط مستقیم دارد. شما میتوانید از جزییات اجرای فلاشینگ پنجره آمل به راحتی برای زیبایی ساختمان در نقاط مختلف آن استفاده کنید. به طوری که از این نوع نما در : پنهان نمودن خرپای شیروانی، جلوگیری از پیچیدن باد در سازه که ممکن است باعث کنده شدن ورق های شیروانی شود.، ایجاد نمایی زیبا در زیر سقف های شیروانی، آب بندی مناسب سقف شیروانی و … استقاده میشود. که قابلیت اجرای آن بر روی سطوحی همانند: قابل اجرا بر روی پیشانی ساختمان جهت زیبای، اجرای انواع طرح های چهارگوش و نیم دایره در بام های شیبدار با ورق های ضخیم از جنس گالوانیزه، اجرا به صورت پارتیشن داخلی برای مراکز صنعتی، ساختمانی و … را دارا میباشد.

جزییات اجرای فلاشینگ پنجره آمل

جزییات اجرای فلاشینگ پنجره آمل

جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه فلاشینگ پنجره میتوانید به آسانی با مراجعه به صفحه درباره ما. و یا تماس با شماره های ۴۴۴۴۳۴۰۱ و ۰۹۱۲۶۵۹۴۶۸۸ با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

جزییات اجرای فلاشینگ پنجره آمل

اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره لزوم تخصیص سالانه حداقل ۲۰ درصد از تسهیلات پرداختی بانک‌ها به بخش مسکن گفت: بر اساس طرح جامع مسکن، سالانه ۱ میلیون واحد مسکونی در کشور باید ساخته شود. در حال حاضر سالانه کمتر از ۴۰۰ هزار واحد مسکونی توسط مردم ساخته می‌شود که پاسخگوی نیاز کشور نیست.

وی جزییات اجرای فلاشینگ پنجره آمل ادامه داد: ازجمله مهمترین ابزارهای حمایت از ساخت مسکن در کشور، تسهیلات مالی تخصیصی به این بخش است. بر اساس گزارش بانک مرکزی در سال ۱۳۹۹ تنها ۵ درصد از کل تسهیلات پرداختی بانک مربوط به بخش مسکن بوده که خیلی کم است. از این میزان، سهم تسهیلات ساخت مسکن زیر ۱ درصد بوده است.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه سهم بخش مسکن از کل تسهیلات پرداختی بانک‌ها باید افزایش یابد، گفت: معتقدیم برای حمایت از بخش مسکن، نیاز است حداقل سالانه ۲۰ درصد از کل تسهیلات پرداختی بانک‌ها، مربوط به بخش مسکن باشد همچنین شما عزیزان میتواند برای مطالعه بیشتر در زمینه قیمت ورق فلاشینگ پنجره رشت به این مطلب مراجعه نمایید . بانک‌ها طی چندین سال گذشته نسبت به این موضوع بی تفاوت بوده‌اند و تسهیلات خود را به سایر جزییات اجرای فلاشینگ پنجره آمل بخش‌ها داده‌اند. تسهیلات مربوط به بخش مسکن هم بیشتر در قالب وام خرید بوده است. به عبارتی نظام بانکی کشور هیچ‌گونه حمایتی برای ساخت مسکن انجام نداده است.

وی در ادامه افزود: مجلس شورای اسلامی به دنبال این است تا سهم بخش مسکن از کل تسهیلات پرداختی بانک‌ها به ۲۰ درصد برسد. نظام بانکی کشور باید به این سمت حرکت کند. در غیر این صورت همچنان شاهد افزایش قیمت مسکن خواهیم بود. بر اساس محاسبات کارشناسی انجام شده، پرداخت ۲۰ درصد از تسهیلات پرداختی بانک‌ها به بخش مسکن امکان پذیر و عملیاتی است.

عضو جزییات اجرای فلاشینگ پنجره آمل کمیسیون عمران مجلس در ادامه گفت: باید بدانیم مشکل مسکن زمانی حل خواهد شد که تولید و ساخت آن افزایش یابد. براساس طرح جامع باید ۱ میلیون واحد مسکونی ساخته شود که به اعتقاد بنده این عدد باید حداقل ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد باشد. نظام بانکی کشور هم باید با ارائه تسهیلات لازم، زمینه تحقق این امر را فراهم کند.

برای دریافت خدمات در زمینه فلاشینگ نما در سنندج میتوانید به لینک فوق مراجعه فرمایید.

شاکری تصریح کرد: پرداخت تسهیلات به بخش مسکن، زمینه ساز کاهش تورم بازار مسکن و تورم عمومی کشور خواهد شد. مسکن پیشران اقتصاد کشور است. اگر ساخت و ساز مسکن در کشور رونق بگیرد، اقتصاد کشور رونق خواهد گرفت و اشتغال زیادی هم ایجاد می‌شود.

دیدگاه ها: (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
Call Now Button