جزییات مجری فلاشینگ لبه پنجره اهواز

خانه » طراحی نمای ساختمان » جزییات مجری فلاشینگ لبه پنجره اهواز

جزییات مجری فلاشینگ لبه پنجره اهواز: در زمره ی هم کیشان خود از اهمیت ویژه ای برخوردار است به طوری که نقل صحبتهای کارفرمایان و مهندسان و معماران در زمینه ی نمای ساختمان است. استفاده از جزییات مجری فلاشینگ لبه پنجره اهواز باعث شده که علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها از طول عمری بیشتری در نما و ظاهر ساختمان ها بهره مند شوید.امروزه توصیه ی اولیه هر ساختمان ساز، استفاده از این نوع نماسازی است زیرا از آن میتوان به عنوان یکی از بهترین محافظ های ساختمان یاد کرد که به صورت چشمگیری در مقابل انواع فرسایش و خوردگی مقاوم است. که از نفوذ آب به نما، دیوار و پنجره را غیرممکن میکند. جزییات مجری فلاشینگ لبه پنجره اهواز نوعی نما است که هیچ تأثیر ساختاری ندارد. این یک ساختار جداگانه متصل به ساختمان است. این امر به ویژه در معماری مدرن معمول است.استفاده از این نوع نماسازی برای ساخت خانه های مدرن ضروری است. شایان ذکر است که هر کجای ساختمان که  فلاشینگ  را مشاهده کردید، باید بدانید این مکان‌ها مستعد نفوذ آب هستند.

جزییات مجری فلاشینگ لبه پنجره اهواز

همچنین میتوانید برای مطالعه بیشتر در زمینه فلاشینگ نما در اهواز به این مقاله مراجعه کنید که مطلبی کاملی در این راستا میباشد و میتواند به آسانی اطلاعات کاملی را در اختیار شما برای انتخابی بهتر قرار دهد.

جزییات مجری فلاشینگ لبه پنجره اهواز

به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، «جواد جزییات مجری فلاشینگ لبه پنجره اهواز صالحی آرتیمانی»، سرپرست دفتر روابط عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: با دستور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) همه امکانات شرکت برای تسهیل روند ورود و ترخیص کالای مقابله با کرونا بکار گرفته شده است همچنین شما عزیزان میتواند برای مطالعه بیشتر در زمینه قیمت نصب انواع فلاشینگ نمای ساختمان اهواز به این مطلب مراجعه نمایید .

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز حدود ۱۰۲۵ تن ملزومات مقابله با کرونا به شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) وارد و به سرعت ترخیص شده است و ششمین محموله واکسن کرونا نیز پنج شنبه، دوم اردیبهشت ماه از مبداء روسیه وارد فرودگاه بین المللی امام‌خمینی (ره) شد. این محموله شامل صد هزار دوز واکسن sputnik v است. همچنین اولین محموله سل لاین (آماده کشت) واکسن کرونا اسپوتنیک V از طریق شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) وارد کشور شد.

برای دریافت خدمات در زمینه فلاشینگ نما در آمل میتوانید به لینک فوق مراجعه فرمایید.

صالحی افزود: ستاد مقابله با کرونای شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از اولین روزهای شیوع کرونا به دستور محمد مهدی کربلائی با عضویت اعضای هیئت مدیره، معاونین و فرماندهان نظامی، انتظامی و امنیتی در اجرای پروتکل های بهداشتی اهتمام ورزیده و در تسهیل‌گری برای ورود ملزومات مقابله با کرونا به کشور تمام توان خود را بسیج کرده است. این مجموعه از این پس نیز همگام با وزارت بهداشت در خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان آماده و ثابت قدم است.

دیدگاه ها: (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
Call Now Button