جزییات نصب فلاشینگ پنجره مشهد

خانه » طراحی نمای ساختمان » جزییات نصب فلاشینگ پنجره مشهد

جزییات نصب فلاشینگ پنجره مشهد: در صنعت ساختمان به طور کلی راه های بسیاری برای زیبا سازی ساختمان وجو دارد که یکی از آنها جزییات نصب فلاشینگ پنجره مشهد میباشد. که به وسیله آن به راحتی میتوان نمای ساختمان را بهبود بخشید. که به قطع میتوان گفت زیبایی چشمگیری را میتواند به ساختمان میدهد. که برای ساختمان های قدیمی با نماهای کهنه بسیار کاربردی بوده. یکی دیگر از مباحثی که این بین وجو دارد را میتوان قیمت جزییات نصب فلاشینگ پنجره مشهد دانست. که برای بسیاری از افراد از اهمیت خاصی برخوردار بوده. در این زمینه میتوان گفت با توجه به اینکه این نوع نما از ورق های آهنی با زخامت های مختلفی تشکیل میشود. قیمت های متغییری دارد. و با توجه به درخواست مشتری قیمت آن متفاوت بوده است. اما در کل میتوان گفت که نسبت به سایر نمای های قدیمی که در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار میگیرند. بسیار مقرون به صرفه تر بوده و طول عمر آنها به طور چشمگیری از همتا های قدیمی خود بالاتر بوده. و هزینه نگهداری آنها نسبتا پایین تر از سایرین بوده است.

جزییات نصب فلاشینگ پنجره مشهد

جزییات نصب فلاشینگ پنجره مشهد

هم وطنان عزیز شما میتوانید با استفاده از فلاشینگ نما در مشهد نمای ساختمان خودتون رو به طرز خاص و شیکی منحصر به فرد کنید. و نمای زیبا برای ساختمان خود به وجود بیاورید. که به ساختمان شما ویژه گی خاصی ببخشد.

جزییات نصب فلاشینگ پنجره مشهد

وحید داعی روز دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند که با حضور استاندار خراسان جنوبی و شماری از مسوولان دستگاه‌های اجرایی به مناسبت هفته دولت انجام شد، افزود: ابتدای سال ۹۹ مجموع قراردادهای ما در حوزه راه یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بوده و اکنون به ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی بیان کرد: اکثر محورهای استان دارای قرارداد است که با پیمانکاران منعقد شده و تعهد ایجاد کرده‌ایم.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: از این ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان حدود ۷۰۰ میلیارد تومان با پیگیری‌های استاندار در سه ماه اخیر منعقد شده که در نوع خود یک رکورد است.

وی اضافه کرد: خراسان جنوبی سومین استان پهناور کشور است که این پهناوری ارائه خدمات را به ویژه در حوزه زیرساختی را با سختی‌های دوچندان مواجه کرده است.

داعی گفت: ابتدای سال گذشته ۶۱۴ کیلومتر باند دوم در استان خراسان جنوبی وجود داشت که امروز به ۷۵۱ کیلومتر رسیده است یعنی ۱۳۷ کیلومتر باند دوم در سال گذشته افتتاح شد و زیر بار ترافیک رفت.

وی اظهار داشت: ۲۲ درصد باندهای دوم موجود استان در یک سال به بهره‌برداری رسیده که ارزش این ۱۳۷ کیلومتر، ۵۰۰ میلیارد تومان بوده است و این عدد برای سال ۹۸ حدود ۷۰ کیلومتر است.

وی گفت: از ۱۳۷ کیلومتر، ۹۰ کیلومتر باند دوم در دهه فجر سال گذشته با حضور وزیر راه و شهرسازی وقت افتتاح شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی عنوان کرد: وزارت راه و شهرسازی در دهه فجر سال گذشته در کل کشور ۴۵۰ کیلومتر باند دوم افتتاح کرد که از این مقدار ۹۰ کیلومتر معادل ۲۰ درصد در خراسان جنوبی محقق شد.

وی تامین اعتبار را شاه کلید رسیدن به اهداف حوزه راه دانست و اضافه کرد: در حوزه اعتباری سه اقدام اساسی را پیگیری کرده‌ایم که اقدام اول قانون بودجه بوده است.

وی گفت: ما در سه سطح وزارت راه و شهرسازی، قانون بودجه و مجلس شورای اسلامی پیگیری کردیم و سال ۹۸ مجموع اعتبار راه‌های استان ۲۲۰ میلیارد تومان بود که در ۹۹ با رایزنی مسوولان استان به ۳۴۰ میلیارد تومان و امسال در قانون بودجه به ۵۱۸ میلیارد تومان افزایش یافته است.

داعی بیان کرد: یعنی اعتبار سال ۱۴۰۰ استان نسبت به ۱۳۹۹ جزییات نصب فلاشینگ پنجره جزییات نصب فلاشینگ پنجره مشهد مشهد در قانون بودجه یک و نیم برابر شده و پایه اعتباری ما در بخش راه افزایش یافته است که در سال‌های بعد تنزل نخواهد داشت.

وی درخصوص بند «ت» تبصره دو قانون بودجه گفت: اولین بار در مجلس اعتبار پروژه‌های توازن و مناطق کم برخوردار را به صورت پروژه‌ای توزیع کردند که از این بند بیشترین حجم یعنی ۴۱۹ میلیارد تومان مربوط به خراسان جنوبی بوده و با مساعدت استاندار در حال جذب از سازمان برنامه و بودجه است.

جزییات نصب فلاشینگ پنجره مشهد

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی افزود: یک اقدام بزرگ هم تامین اعتبار برای جاده بیرجند – طبس بود که ۱۵ سال زیر بار عبور و مرور است ولی ردیف اعتباری مستقل در قانون بودجه نداشت لذا با پیگیری‌های زیادی که در سازمان برنامه و بودجه انجام شد، در قانون بودجه ۱۴۰۰ دارای ردیف اعتباری مستقل است.

وی گفت: تنها پروژه‌ راه که در کشور توانسته کمیسیون ماده ۲۳ را از سازمان برنامه و بودجه بگیرد، پروژه مهم جاده بیرجند – طبس است.

داعی از راه‌آهن به عنوان یک اَبرپروژه در خراسان جنوبی یاد کرد و افزود: کریدور اصلی هزار و ۵۰۰ کیلومتر است که ۴۲۸ کیلومتر آن در استان خراسان جنوبی قرار دارد.

وی گفت: قطعه بیرجند تا یونسی ۲۷۰ کیلومتر است که ۵۸ کیلومتر در خارج استان فعال است و در بیرجند نیز ۳۲ کیلومتر پروژه در دست اقدام است که ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با بیان اینکه ۹۰ کیلومتر مسیر پیمانکار دارد عنوان کرد: همچنین برای ۱۸۰ کیلومتر دیگر با استاندار پیگیری کردیم که در قالب کنسرسیوم اجرایی خواهد شد همچنین شما عزیزان میتواند برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه ورق فلاشینگ مشهد به این مطلب مراجعه نمایید .

وی گفت: با پیگیری استاندار تامین اعتبار این پروژه ۱۰ درصد آورده دولت، ۲۰ درصد آورده کنسرسیوم ریلی و ۷۰ درصد تسهیلات صندوق توسعه ملی است.

داعی افزود: برای اولین بار صندوق توسعه ملی با موافقت مقام معظم رهبری قرار شد به صورت ریالی تسهیلات را در اختیار این پروژه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: چهار اقدام انجام دادیم ابتدا تشکیل کنسرسیوم متشکل از ۶ شرکت است که ثبت حقوقی شده و هویت حقوقی دارد، اقدام دوم موافقت هیات امنای صندوق بود که با پیگیری‌های زیاد اخذ شده و با ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان فایناس موافقت شد تا به این پروژه تزریق شود.

برای دریافت خدمات در زمینه فلاشینگ نما در بوشهر میتوانید به لینک فوق مراجعه فرمایید.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: اقدام سوم اشکالی بود که بحث تضمین داشت و پیگیری زیادی توسط وزیر راه انجام شد و استاندار نیز از طریق معاون اول رییس جمهوری پیگیری کرد، در نتیجه دولت مصوب کرد تضمین این پروژه از محل راه آهن به سازمان برنامه و بودجه تغییر پیدا کند.

وی افزود: مهمترین اقدام اینکه تا خرداد امسال فقط یک مصوبه داشتیم که با پیگیری ویژه استاندار به قرارداد تبدیل شد، یعنی اکنون بین وزارت راه و شهرسازی و ۶ شرکت قراردادی مبادله و تعهد ایجاد شده است.

داعی گفت: گام آخر این پروژه، کنسرسیوم بانکی است که با کمک استانداری پیگییری می‌کنیم تا این تسهیلات به پروژه تزریق شود و ۱۸۰ کیلومتر باقیمانده نیز به سرانجام برسد.

وی درباره بخش مسکن گفت: ۲۲ هزار واحد مسکونی در قالب سه طرح اقدام ملی مسکن، اقشار کم‌درآمد و مسکن مهر در استان در دست احداث بوده یا به بهره‌برداری رسیده است.

داعی افزود: در بخش مسکن سه طرح در دست اقدام است اولین گام مسکن مهر بود جزییات نصب فلاشینگ پنجره مشهد که به عنوان چهارمین استان کشور جشن اختتامیه را برگزار کردیم.

وی گفت: در قالب طرح اقدام ملی مسکن ۶ هزار واحد در دست اجرا است که زمین به صورت رایگان در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد و تاکنون حدود سه هزار واحد اجرا و زمین واگذار شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با بیان اینکه متقاضیان باید هزینه آماده‌سازی زمین را پرداخت کنند تصریح کرد: تاکنون ۸۶ هکتار زمین خالص مسکونی معادل ۱۸۶ هکتار ناخالص به صورت رایگان در استان اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به طرح ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن اقشار کم‌درآمد در استان گفت: تاکنون هشت هزار واحد به اتمام رسیده و ۲ هزار واحد باقی مانده است که ۴۰ درصد پیشرفت فیزکی دارد.

داعی افزود: در این طرح ۴۰ میلیون تومان تسهیلات با نرخ پنج درصد ۱۵ ساله و ۲۵ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به طرح ساخت ۶ هزار واحد مسکن اقشار کم‌درآمد در حوزه شهری گفت: در این طرح نیز زمین توسط ما تامین می‌شود یا متقاضی زمین می‌آورد اما از تسهیلات استفاده می‌کند که تاکنون سه هزار واحد به اتمام رسیده و مابقی ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

دیدگاه ها: (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
Call Now Button