قیمت اجرای انواع فلاشینگ تبریز

خانه » طراحی نمای ساختمان » قیمت اجرای انواع فلاشینگ تبریز

قیمت اجرای انواع فلاشینگ تبریز: امروزه به یکی از بزرگترین و بهترین صنعت ها در ایران و جهان بدل شده است. به طوری که به راحتی میتوان آن را در هر ساختمانی مشاهده نمود.قیمت اجرای انواع فلاشینگ تبریز یکی از بهترین روش های موجود برای ایجاد زیبایی برای یک سازه میباشد. لازم به ذکر است که در این نوع سازه که در ساختمان مصرف دارد گستره بسیاری وجود دارد. و شما به راحتی میتوانید انتخاب خود را از بین هزاران طرح و نقش انتخاب کنید. یکی دیگر از مزیت های قیمت اجرای انواع فلاشینگ تبریز طول عمر آن میباشد که نصبت به سایر نما های قدیمی میتوان گفت طول عمر بیشتری دارد. کسانی که از این نوع نما استفاده میکنند به راحتی میتوانند از آن نگهداری کرده. و با کمترین هزینه نسبت به سایر همتا های قدیمی خود آن را نظافت و بهبود ببخشند. این نوع نما را میتوان در قسمت های بسیاری از ساختمان مورد استفاده قرار داد. به طوری که میتوان گفت میتوان از آن در: بام، سقف، پنجره و … نیز مورد استفاده قرار داده و استفاده نمود از آن.

قیمت اجرای انواع فلاشینگ تبریز

یکی از زیبایی های فلاشینگ نما در تبریز در هر شهر اینه که در معماری خونه هاشون از کلی رنگ و طرح قشنگ استفاده کنه، شما این پنجره هارو ببین…

قیمت اجرای انواع فلاشینگ تبریز

به گزارش خبرآنلاین، در سایه تعطیلات اجباری کرونایی و بسته بودن بنگاه‌های معاملات املاک، مالکان و دلالان به صورت آنلاین اقدام به قیمت ‌گذاری در این بازار می کنند که بعضا قیمت ها ملاک دقیقی نداشته و تنها خواسته مالکان بدون توجه به کشش بازار در نظر گرفته می شود.

بیشتر بخوانید:

ارزان ‌ترین محله پایتخت برای خرید ملک نوساز کجاست؟

در چنین شرایطی در محدوده خیابان کارون برای یک واحد ۵۰ متری ، ۱۸ ساله قیمت متری ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و قیمت کل ۷۹۰ میلیون تومان تعیین شده است.

همچنین در بریانک یک آپارتمان ۴۶ متری ۱۳ ساله به قیمت متری ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و با قیمت کل ۷۵۰ هزار قیمت اجرای انواع فلاشینگ تبریز تومان به فروش می رسد.

بررسی فایل ها در دنیای مجازی نشان می دهد در ورق انواع فلاشینگ تبریز فردوس غرب یک واحد ۵۰ متری و عمر ۷ ساله با قیمت متری ۴۱ میلیون تومان و قیمت نهایی ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان، در شهران یک آپارتمان ۴۸ متری ، ۱۳ ساله به قیمت متری ۳۹.۵ میلیون تومان و قیمت کل یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و در پونک یک واحد ۵۰ متری، ۱۴ ساله با قیمت متری ۳۹ میلیون تومان و قیمت کل یک میلیارد ۹۵۰ میلیون تومان برای فروش آگهی شده اند که با توجه به متراژ پایین این املاک، قیمت‌ها بالا محسوب می شود.

محدوده

برای دریافت خدمات در زمینه فلاشینگ میتوانید به لینک فوق مراجعه فرمایید.

متراژ

سن بنا

قیمت هر متر مربع

قیمت کل

جیحون

۴۷ متر

۴ سال

۳۱.۹ میلیون

۱.۵۰۰ میلیارد

نبرد شمالی

۵۰ متر

۹ سال

۲۴ میلیون

۱.۲۲۰ میلیارد

طوس

۵۰ متر

۸ سال

۲۵ میلیون

۱.۲۵۰ میلیارد

پونک

۵۰ متر

۱۴ سال

۳۹ میلیون

۱.۹۵۰ میلیارد

فردوس غرب

۵۰ متر

۷ سال

۴۱ میلیون

۲.۰۵۰ میلیارد

بریانک

۴۶ متر

۱۳ سال

۱۶.۳ میلیون

۷۵۰ میلیون

کارون

۵۰ متر

قیمت قیمت اجرای انواع فلاشینگ تبریز اجرای انواع فلاشینگ تبریز

۱۸ سال

۱۵.۸ میلیون

۷۹۰ میلیون

دروازه دولاب

۴۵ متر

۲۰ سال

۱۷.۸ میلیون

۸۰۰ میلیون

مجیدیه

۴۵ متر

۱۷ سال

۲۳.۳ میلیون

۱.۰۵۰ میلیارد

شهران

۴۸ متر

۱۳ سال

۳۹.۵ میلیون

۱.۹۰۰ میلیارد

منیریه

۴۲ متر

۷ سال

۲۱.۱ میلیون

۸۹۰ میلیون

پیروزی

۵۰ متر

۱۳ سال

۲۶ میلیون

۱ همچنین شما عزیزان میتواند برای مطالعه بیشتر در زمینه جزییات اجرای فلاشینگ نمای ساختمان تبریز به این مطلب مراجعه نمایید .۳۰۰ میلیارد

۲۲۳۲۲۴

دیدگاه ها: (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
Call Now Button