قیمت اجرای انواع فلاشینگ دور پنجره تبریز

خانه » طراحی نمای ساختمان » قیمت اجرای انواع فلاشینگ دور پنجره تبریز

قیمت اجرای انواع فلاشینگ دور پنجره تبریز: در بسیاری از مواقع، برای افرادی که دارای ساختمان های قدیمی و فرسوده هستند این سوال پیش می آید که با نمای قدیمی خود چه کنند؟ تا به راحتی بتوانند آن را بهبود بخشیده و به روز کنند. در اینجا پای قیمت اجرای انواع فلاشینگ دور پنجره تبریز به میان می آید. که به راحتی میتواند جایگزین سایر همتا های قدیمی خود شود. زیرا به وسیله آن میتوان با آسودگی خاطر نمای قدیمی ساختمان خود را بهبود بخشیده و آن را به وسیله قیمت اجرای انواع فلاشینگ دور پنجره تبریز مرمت نمود. در این نوع سازه که نسبت به سایر سازه های قدیمی خود از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و طول طبیعی عمر آن بسیار بالاتر بوده. میتوان گفت که هزینه نگهداری آن بسیار مقرون به صرفه تر نسبت به سایر نما های قدیمی خود میباشد. لازم به ذکر است که هزینه نسب و راه اندازی این نوع نما بسیار مناسب تر از دیگران بوده. و نصب آن به وسیله ابزارهای راحتی مانند: دستگاه فرز، نقاله خط کش و … انجام میگردد.

قیمت اجرای انواع فلاشینگ دور پنجره تبریز

برای داشتن اطلاعات بیشتر در زمینه فلاشینگ نما در تبریز میتونید به این مطلب مراجعه کرده و با خوندنش به اطلاعات کافی دست پیدا کنید که میتونه شما را به بهترین نحوه ممکن راهنمایی کند.

قیمت اجرای انواع فلاشینگ دور پنجره تبریز

به گزارش شنبه شب روابط عمومی راه و شهرسازی قم حسن صبوری همچنین اظهار داشت: ۶۵ کیلومتر مسیر دسترسی دریاچه قیمت اجرای انواع فلاشینگ دور پنجره تبریز نمک با احتساب ۷۰ میلیارد ریال برای احداث هر کیلومتر از مسیر، نشان از نیاز به بودجه ای در حدود چهار هزار و ۵۵۰ میلیارد ریالی دارد.

وی ادامه داد: از این رو می توان نتیجه گرفت که ۵۰ میلیارد ریال پیش بینی شده در این موضوع در سال قیمت اجرای انواع فلاشینگ دور پنجره تبریز جاری، احتمالا و صرفا برای بحث‌های مطالعاتی مسیر اختصاص یافته است.

دریاچه نمک در ناحیه شرقی قم و در حدفاصل استان‌های قم، سمنان و اصفهان قرارگرفته و بزرگترین دریاچه فصلی و فراشور کشور می‌باشد که حدود ۲۰۰ هزار هکتار وسعت داشته و یک‌سوم آن در محدوده جغرافیایی قم قرار گرفته است.

وی با بیان این که مسیر ۲۶ کیلومتری جاده قم – کهک نیز بر اساس آخرین برآورد و با احتساب تقاطع‌های غیرهمسطح در مسیر به پنج هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد خاطر نشان کرد: تخصیص اعتبار برای این طرح چند سال زمان بُرد و افزایش هزینه ها سبب شده است تا این رقم امروز پیش روی ما باشد.

صبوری با اشاره به تخصیص اولیه ۲۶ میلیارد ریال برای این طرح یادآور شد: اولویت نخست در این طرح به روستای ورجان داده شد چراکه محدوده ورجان بویژه در ایام تعطیل، شلوغ و پرتردد است، اما همکاری نکردن شورای روستای ورجان بویژه در بحث تملکات لازم سبب شد تا برآورد دیگری بر اساس هفت کیلومتر از مسیر ورجان به قم مورد توجه قرار گیرد که مناقصه آن نیز برگزار خواهد شد و البته نیازمند تخصیص اعتبار است.

وی افزود: با احتساب ۷۰ میلیارد ریال برای احداث هر کیلومتر از مسیر ۲۶ کیلومتری، حدود ۲ هزار میلیارد ریال برای مسیرسازی و سه هزار میلیارد ریال نیز برای تقاطع های غیرهمسطح پیش بینی شده است همچنین شما عزیزان میتواند برای مطالعه بیشتر در زمینه جزییات اجرای انواع فلاشینگ نما تبریز به این مطلب مراجعه نمایید .

مدیرکل راه و شهرسازی قم سپس به طرح جاده قم – نیزار به‌عنوان یک طرح ۲۰ ساله اشاره کرد و گفت: اعتبار ۲۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی برای این طرح دیده شده، اگرچه قرارداد آن بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال و تخصیص آن نیز حدود ۱۲۰ میلیارد ریال است که نشان می دهد نیاز به تخصیص بیشتر برای این طرح هم وجود دارد.

برای دریافت خدمات در زمینه فلاشینگ نما در بندر انزلی میتوانید به لینک فوق مراجعه فرمایید.

صبوری همچنین به کسری‌های هزینه ای اداره کل متبوع در سال گذشته توجه کرد و افزود: مبلغی برای جبران این کسری‌ها در نظر گرفته شد اما متاسفانه این مبلغ برغم همه پیگیری‌ها در اختیار اداره کل قرار نگرفت و موجب نارضایتی و بی انگیزگی کارکنان را فراهم کرد.

دیدگاه ها: (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
Call Now Button