نحوه انواع فلاشینگ ساختمان

خانه » طراحی نمای ساختمان » نحوه انواع فلاشینگ ساختمان

نحوه انواع فلاشینگ ساختمان: در زمره ی هم کیشان خود از اهمیت ویژه ای برخوردار است به طوری که نقل صحبتهای کارفرمایان و مهندسان و معماران در زمینه ی نمای ساختمان است. استفاده از نحوه انواع فلاشینگ ساختمان باعث شده که علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها از طول عمری بیشتری در نما و ظاهر ساختمان ها بهره مند شوید.امروزه توصیه ی اولیه هر ساختمان ساز، استفاده از این نوع نماسازی است زیرا از آن میتوان به عنوان یکی از بهترین محافظ های ساختمان یاد کرد که به صورت چشمگیری در مقابل انواع فرسایش و خوردگی مقاوم است. که از نفوذ آب به نما، دیوار و پنجره را غیرممکن میکند. نحوه انواع فلاشینگ ساختمان نوعی نما است که هیچ تأثیر ساختاری ندارد. این یک ساختار جداگانه متصل به ساختمان است. این امر به ویژه در معماری مدرن معمول است.استفاده از این نوع نماسازی برای ساخت خانه های مدرن ضروری است. شایان ذکر است که هر کجای ساختمان که نحوه انواع فلاشینگ ساختمان را مشاهده کردید، باید بدانید این مکان‌ها مستعد نفوذ آب هستند.

نحوه انواع فلاشینگ ساختمان

نحوه انواع فلاشینگ ساختمان

در صورتی که نیاز به مطالعه بیشتر در رابطه با فلاشینگ نما دارید میتوانید به این مقاله مراجعه کنید تا به راحتی شما را در امر خرید خودتون در این زمینه راهنمایی کند. و بتوانید با اطلاعاتی کامل تر اقدام به خرید و یا دریافت مشاوره بفرمایید.

نحوه انواع فلاشینگ ساختمان

در پی تحولات اخیر افغانستان و پیشروی طالبان نحوه انواع فلاشینگ ساختمان در این کشور وضعیت مبادلات تجاری بین نحوه انواع فلاشینگ ساختمان دو کشور با اختلالاتی مواجه شده که البته دو مرز مشترک هم اکنون به حالت عادی برگشته و دیگر پایانه‌ مرزی نحوه انواع فلاشینگ ساختمان (میلک) نیز به نظر در روزهای آتی به روند سابق خود بازخواهد گشت همچنین شما عزیزان میتواند برای مطالعه بیشتر در زمینه جزییات مجری انواع فلاشینگ نمای ساختمان به این مطلب مراجعه نمایید .

برای دریافت خدمات در زمینه فلاشینگ نما در شهریار میتوانید به لینک فوق مراجعه فرمایید.

جواد هدایتی – مدیرکل ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای – در این باره اظهار کرد: در حال حاضر دو مرز شمالی یعنی پایانه‌های مرزی دوغارون در استان خراسان رضوی و ماهی رود در استان خراسان جنوبی بعد از تصرف توسط طالبان ظرف چند روز مبادلات مان شروع شد و الان به حالت قبل از تصرف رسیده و شرایط عادی است.

وی افزود: اما مرز میلک در سیستان بلوچستان چون اخیرا به تصرف درآمده و مقداری درگیری هم در آنجا وجود داشت به نوعی فعلا حالت عادی نیست و به نظر می‌رسد طی چند نحوه انواع فلاشینگ ساختمان روز آینده با برقراری امنیت بیشتر به حالت عادی برخواهد گشت است.

مدیرکل ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: البته طرف مقابل یعنی طالبان برای بازگشایی مرز اعلام آمادگی کرده‌اند و ما هم شرایطی را به آن‌ها اعلام کردیم که باید امنیت برقرار شود و وضعیت پایانه‌های مرزی را مدیریت کنند و اگر این اتفاق بیافتد، تصمیم‌گیری‌های لازم در این خصوص از طریق مجاری داخلی اتخاذ خواهد شد و هم اکنون ترددهایی درحال انجام است و درحال ارزیابی برای برقراری تردد پایدار هستیم.

حدود یک ماه پیش پایانه‌های مرزی دوغارون و ماهی‌رود مانند مرز جنوبی با افغانستان به دلیل سقوط دولت با مشکلاتی مواجه شد و سازمان راهداری در بخشنامه‌ای ابلاغ کرد که «با توجه به تحولات مرزی به وجود آمده در مرزهای مشترک کشور افغانستان با جمهوری اسلامی ایران و ساقط شدن مدیریت مرزهای جاده‌ای ماهیرود و دوغارون از دولت مرکزی کشور افغانستان خواهشمند است دستور فرمایید اطلاع‌رسانی به تشکل‌های صنفی، شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان معمول نمایند. شایان ذکر است با توجه به عدم امکان تردد از مرزهای مذکور، در صورت صدور سند حمل و اعزام ناوگان و سرگردانی رانندگان در مرز مذکور مسئولیت تبعات بعدی با شرکت حمل و نقل صادرکننده سند حمل می‌باشد. خاطرنشان می‌گردد در حال حاضر امکان تردد به افغانستان صرفا از پایانه مرزی میلک و با کسب اطلاع قبلی از وضعیت مرز امکان‌پذیر می‌باشد.»

اما این مشکلات در دو پایانه مرزی مذکور تا چند روز ادامه داشت و پس از آن هدایتی در این باره اعلام کرد که به دلیل بروز مشکلات امنیتی و جهت احتیاط این بخشنامه صادر شد اما در حال حاضر این مشکل برطرف شده و جریان تجاری بین ایران و افغانستان برقرار شده است.

‌۲۲۳۲۲۵

دیدگاه ها: (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
Call Now Button