نحوه نصب انواع فلاشینگ دور پنجره آبادان

خانه » طراحی نمای ساختمان » نحوه نصب انواع فلاشینگ دور پنجره آبادان

نحوه نصب انواع فلاشینگ دور پنجره آبادان: در زمره ی هم کیشان خود از اهمیت ویژه ای برخوردار است به طوری که نقل صحبتهای کارفرمایان و مهندسان و معماران در زمینه ی نمای ساختمان است. استفاده از نحوه نصب انواع فلاشینگ دور پنجره آبادان باعث شده که علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها از طول عمری بیشتری در نما و ظاهر ساختمان ها بهره مند شوید.امروزه توصیه ی اولیه هر ساختمان ساز، استفاده از این نوع نماسازی است زیرا از آن میتوان به عنوان یکی از بهترین محافظ های ساختمان یاد کرد که به صورت چشمگیری در مقابل انواع فرسایش و خوردگی مقاوم است. که از نفوذ آب به نما، دیوار و پنجره را غیرممکن میکند. نحوه نصب انواع فلاشینگ دور پنجره آبادان نوعی نما است که هیچ تأثیر ساختاری ندارد. این یک ساختار جداگانه متصل به ساختمان است. این امر به ویژه در معماری مدرن معمول است.استفاده از این نوع نماسازی برای ساخت خانه های مدرن ضروری است. شایان ذکر است که هر کجای ساختمان که فلاشینگ را مشاهده کردید، باید بدانید این مکان‌ها مستعد نفوذ آب هستند.

نحوه نصب انواع فلاشینگ دور پنجره آبادان

یکی از زیبایی های فلاشینگ نما در آبادان در هر شهر اینه که در معماری خونه هاشون از کلی رنگ و طرح قشنگ استفاده کنه، شما این پنجره هارو ببین…

نحوه نصب انواع فلاشینگ دور پنجره آبادان

به گزارش روز جمعه ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، این وزارتخانه برای ایجاد سهولت در خوداظهاری افراد در سامانه ملی املاک و اسکان کشور، اپلیکیشن (برنامه کاربردی) این سامانه را به آدرس https://amlak.mrud.ir/amlak.apkبرای گوشی‌های دارای سیستم عامل اندروید در دسترس عموم قرار داده است.

افراد می توانند برای استفاده، برنامه را دانلود کرده و در تلفن همراه خود نصب کنند.

همچنین دارندگان سیستم عامل ios می‌توانند از طریق مرورگر سافاری خود به سایت املاک و اسکان به نشانی https://amlak.mrud.ir/authenticate مراجعه و از طریق گزینه Add to Homescreen نسخه وب اپلیکیشن سامانه را بر روی گوشی خود نصب کنید.

به گزارش ایرنا، در راستای اجرای «ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم» نحوه نصب انواع فلاشینگ دور پنجره آبادان مصوب پنجم آذرماه ۹۹ مجلس شورای اسلامی ضرورت دارد قیمت مجری فلاشینگ نمای ساختمان آبادان تمامی مالکان و سرپرستان خانوار، املاک تحت تملک و محل اقامت خانوار خود را از ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ با مراجعه به سامانه ملی املاک و اسکان کشور به نشانی http://amlak.mrud.ir ثبت کنند.

مهلت قانونی تعین شده برای انجام خوداظهاری از زمان شروع، ۲ ماه است.

در ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم آمده است: واحدهای مسکونی واقع در شهرهای با جمعیت بیش از یکصد هزار نفر که به استناد سامانه ملی املاک و اسکان کشور (موضوع تبصره۷ ماده ۱۶۹مکرر این قانون) به‌عنوان «واحد خالی» شناسایی می‌شوند، از سال دوم به بعد مشمول مالیات معادل مالیات بر اجاره به شرح زیر خواهند شد.

برای دریافت خدمات در زمینه فلاشینگ نما در بندر عباس میتوانید به لینک فوق مراجعه فرمایید.

سال دوم، معادل یک دوم مالیات متعلقه؛ سال سوم، معادل مالیات متعلقه و سال چهارم به بعد، معادل یک و نیم (۱.۵) برابر مالیات متعلقه خواهد بود همچنین شما عزیزان میتواند برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه نصب انواع فلاشینگ لبه پنجره آبادان به این مطلب مراجعه نمایید .

به موجب بند ۱۲ ماده واحده قانون اصلاح قانون مالیات ­های مستقیم مصوب ۳۱ تیرماه سال ۱۳۹۴، ماده( ۵۴ مکرر) به قانون الحاق شد.

دیدگاه ها: (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
Call Now Button