نحوه ورق فلاشینگ پنجره

خانه » طراحی نمای ساختمان » نحوه ورق فلاشینگ پنجره

 برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فلاشینگ نما به صورت رایگان با شماره ۰۹۲۶۵۹۴۶۸۸ تماس حاصل نمایید .نحوه ورق فلاشینگ پنجره: معماری و ساختمانهای مدرن می توانند از نحوه ورق فلاشینگ پنجره برای بهبود طراحی ساختمان استفاده کنند. یک طراحی ساده و در عین حال زیبا می تواند به طور ناگهانی شخصیت یک ساختمان و نحوه درک آن را تغییر دهد. این قدرت طراحی عالی است و این چیزی است که ما بی وقفه در ایجاد آن کار می کنیم. امروزه نحوه ورق فلاشینگ پنجره قطعه ای جدایی ناپذیر در طراحی کلی ساختمان است. این فرصت را برای ایجاد شخصیت در یک ساختمان فراهم می کند. نماها می توانند در اشکال و اندازه های مختلف باشند و این واقعاً فرصتی برای گروه صنعتی ایلیا است که با جان بخشیدن به یک ساختمان استعداد بی نظیر خود را با استفاده از به روز ترین متریال های روز دنیا به نمایش بگذارد.

نحوه ورق فلاشینگ پنجره

نحوه ورق فلاشینگ پنجره

فلاشینگ پنجره در شهرهای بادخیز با استفاده از متریال محکمتر و پرچ شدن های نما دارای کیفت بالایی است. که به ماندگاری اثر کمک به سزایی میکند. و میتواند شما را از صرف هزینه های بیهوده جهت نگهداری آسوده سازد.

نحوه ورق فلاشینگ پنجره

محسن اوروجی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام نحوه ورق فلاشینگ پنجره نحوه اعمال محدودیت‌های دو هفته‌ای کرونایی در قم گفت: در هشتاد و یکمین جلسه نحوه ورق فلاشینگ پنجره ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی مقابله با کرونای استان، بر اساس مصوبه های ستاد ملی کرونا و طرح مدیریت هوشمند این بیماری، محدودیت هایی در پنج سطح در این استان از امروز اعمال می شود.

وی افزود: حضور کارکنان دستگاه های غیرضرور در استان تا دو سوم کاهش و تمام جلسه های استان نیز حداکثر با حضور ۱۵ نفر تشکیل می شود.

مدیرکل مدیریت بحران قم گفت: فعالیت حضوری همه مدارس، دانشگاهها و مراکز حوزی تعطیل و این فعالیت ها باید به صورت غیرحضور برگزار شود.

اوروجی با بیان اینکه همچنین نمازهای جمعه و جماعت در شرایط قرمز تعطیل خواهد بود، گفت: تعطیلی اقامه جماعت نمازها به معنای تعطیلی مساجد نیست بلکه مساجد سایر کارکردهای خود را ادامه داده و تنها تجمع در این اماکن مقدس را نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا، هر گونه ورود خودروی غیربومی به قم ممنوع است و تردد شبانه در این استان نیز از ۲۲ تا ۳ بامداد است.

مدیرکل مدیریت بحران قم اظهار داشت: همچنین فعالیت تمام واحدهای صنفی گروه های شغلی ۲، ۳ و ۴ به مدت دو هفته در این استان تعطیل خواهد بود و نظارت ها برای اجرایی شدن این محدودیت ها تشدید می شود.

مشاغل گروه دوم شامل پاساژها و مراکز خرید و مال‌های فروش غیر مواد غذایی، تمرین و انجام مسابقه‌های ورزشی، مراکز متبرکه و زیارتگاه‌ها، مساجد و مصلی‌ها، قنادی یا شیرینی فروشی، آب میوه و بستنی فروشی، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، آرایشگاه مردانه، بازار فروش خودرو، مراکز شماره گذاری اتومبیل، فرش و موکت فروشی، اسباب بازی فروشی، فروش لوازم خانگی، خدمات چاپ دیجیتال، تزیینات داخلی ساختمان، کادویی فروشی، عمده فروشی و خرده فروشی پوشاک، پارچه فروشی، نحوه ورق فلاشینگ پنجره آتلیه و عکاسی، مشاور املاک، پرده سرا، فروش مبلمان، فروش کیف و کفش، فروش لوازم التحریر، خیاطی، خرازی، فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی، شیرینی پزی، خشکبار و آجیل فروشی می‌شوند همچنین شما عزیزان میتواند برای مطالعه بیشتر در زمینه قیمت مجری انواع فلاشینگ لبه پنجره به این مطلب مراجعه نمایید .

برای دریافت خدمات در زمینه فلاشینگ نما در اهواز میتوانید به لینک فوق مراجعه فرمایید.

مشاغل گروه سوم شامل دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و زبان‌سراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی می‌شوند.

گروه چهارم نیز شامل شامل برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها، باشگاه‌های ورزشی برای ورزش‌های پر برخورد از جمله کشتی و کاراته و جودو، مدارس شبانه روزی، کافه، قهوه خانه و چای خانه با عرضه مواد دخانی، باغ وحش و شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی هستند.

قم از ۲۵ اسفندماه سال گذشته از منطقه آبی وارد زرد کرونایی شد ‌و مسئولان ذی‌ربط درباره احتمال وخیم‌تر شدن وضعیت در صورت انجام سفر و دورهمی و دیدوبازدیدهای عید از سوی شهروندان و همچنین رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی نحوه ورق فلاشینگ پنجره هشدار داده بودند.

از ۱۳ فروردین‌ماه هم‌زمان با خیز چهارم کرونا در کشور، استان قم نیز از جمله مناطقی است که در وضعیت نارنجی قرار گرفت که با افزایش تعداد بستری‌ها و مبتلایان، این استان از امروز ۱۸ فروردین‌ماه به قرمز تغییر رنگ داد.

ویروس کرونا موجب بیماری عفونی «کووید ۱۹» می‌شود و این ویروس ۲۴ آذر ۱۳۹۸ در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد، ابتدا از این بیماری نحوه ورق فلاشینگ پنجره به‌عنوان ذات‌الریه نام ‌برده می‌شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۹ دی ۱۳۹۸ به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

«کرونا»، ویروسی است که گستردگی شیوع آن بسیار وسیع است و از جمله راه‌های انتقال آن عطسه، سرفه، دست‌دادن و روبوسی است؛ پزشکان توصیه می‌کنند، افراد علاوه بر پرهیز از دست‌دادن، روبوسی و حضور در مرکزهای عمومی؛ به‌ هنگام عطسه لازم است، جلوی بینی خود را با دستمال بگیرند و یا برای مهار آن از آرنج خود استفاده کنند.

برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا؛ رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچون استفاده از «ماسک» و «فاصله‌گذاری اجتماعی» توصیه شده است.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و برای کسب آخرین اخبار دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته ‌شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.

همشهریان قمی در صورت مشاهده هرگونه علامتی در رابطه با ویروس «کرونا» در خود و افراد خانواده، می‌توانند به «مرکزهای جامع سلامت» امام حسن عسکری(ع) در شهرک امام حسن عسکری(ع)، امام خمینی(ره) در بلوار شهید کریمی (بنیاد)، فرقانی در انتهای شیخ‌آباد، پردیس در پردیسان (خیابان ایمان)، خوراکیان در بلوار ۱۵ خرداد، بعثت در نیروگاه، شهدا در خیابان انقلاب اسلامی (چهارمردان)، پنبه‌چی در خیابان امام خمینی(ره) و جندقیان در خیابان زاویه مراجعه و خدمات «رایگان» دریافت کنند./

دیدگاه ها: (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
Call Now Button