نصب انواع فلاشینگ پنجره خرمشهر

خانه » طراحی نمای ساختمان » نصب انواع فلاشینگ پنجره خرمشهر

نصب انواع فلاشینگ پنجره خرمشهر: در بسیاری از موارد پیش می آید که شما نیاز به تغییر در ساختمان خود دارید. که یکی از این تغییرات در نمای ساختمان شما اتفاق می افتد. این تغییر که به وسیله نصب انواع فلاشینگ پنجره خرمشهر صورت میگیرد یکی از ویزگی های مهم یک ساختمان محسوب میشود. که با زیبایی آن نیز ارتباط مستقیم دارد. شما میتوانید از نصب انواع فلاشینگ پنجره خرمشهر به راحتی برای زیبایی ساختمان در نقاط مختلف آن استفاده کنید. به طوری که از این نوع نما در : پنهان نمودن خرپای شیروانی، جلوگیری از پیچیدن باد در سازه که ممکن است باعث کنده شدن ورق های شیروانی شود.، ایجاد نمایی زیبا در زیر سقف های شیروانی، آب بندی مناسب سقف شیروانی و … استقاده میشود. که قابلیت اجرای آن بر روی سطوحی همانند: قابل اجرا بر روی پیشانی ساختمان جهت زیبای، اجرای انواع طرح های چهارگوش و نیم دایره در بام های شیبدار با ورق های ضخیم از جنس گالوانیزه، اجرا به صورت پارتیشن داخلی برای مراکز صنعتی، ساختمانی و … را دارا میباشد.

نصب انواع فلاشینگ پنجره خرمشهر

جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه فلاشینگ نما در خرمشهر میتوانید به آسانی با مراجعه به صفحه درباره ما. و یا تماس با شماره های ۴۴۴۴۳۴۰۱ و ۰۹۱۲۶۵۹۴۶۸۸ با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

نصب انواع فلاشینگ پنجره خرمشهر

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از وزارت راه و شهرسازی نصب انواع فلاشینگ پنجره خرمشهر به منظور سهولت در ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان، ۲۴ ساعته به سوالات شهروندان پاسخ می‌دهد.

بر همین اساس، مرکز ارتباط مردمی سامانه ملی املاک و اسکان کشور با شماره ۵۹۱۹۸-۰۲۱ وشماره پیامکی ۰۲۱۱۹۳ برای پاسخگویی به صورت ۲۴ ساعته آمادگی دارد.

شهروندان تهرانی با گرفتن شماره ۵۹۱۹۸ و شهروندان دیگر استان‌های کشور با شماره‌گیری ۰۲۱۵۹۱۹۸ می‌توانند در گفت‌وگو با کارشناسان مرکز ارتباط مردمی سامانه ملی املاک و اسکان کشور موضوع‌ها و سوالات خود را مطرح کنند.

به گزارش ایرنا بر اساس الزام قانونی (اصلاحیه ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم مصوب دی ۱۳۹۹)، تمامی سرپرستان خانوار اعم از شهری و روستایی، مالک و مستاجر مکلف هستند اطلاعات محل سکونت و املاک تحت مالکیت خود نصب انواع فلاشینگ پنجره خرمشهر را با مالکیت‌های رسمی، وکالتی، تعاونی شهری و روستایی در سامانه ملی املاک و اسکان کشور به نشانی https://amlak.mrud.ir ثبت کنند. مدت خوداظهاری و درج اطلاعات سکونتی و ملکی تا ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ ادامه دارد.

بر اساس تمهیدات وزارت راه و شهرسازی، در ابتدای طرح که از ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ آغاز شد، سرپرستان خانوار این امکان را دارند تا ۹ اردیبهشت بر اساس آخرین رقم کد ملی خود (سرپرست خانوار) نسبت به ثبت اطلاعات ملکی و سکونتی خود در سامانه ملی املاک و اسکان کشور، اقدام کنند و پس از نحوه اجرای انواع فلاشینگ خرمشهر آن برای افراد جامانده از ثبت‌نام، از تاریخ ۱۰ اردیبهشت تا ۱۹ خرداد امکان درج اطلاعات ملکی و سکونتی در سامانه ملی املاک و اسکان فراهم شده است همچنین شما عزیزان میتواند برای مطالعه بیشتر در زمینه اجرای فلاشینگ بام خرمشهر به این مطلب مراجعه نمایید .

برای دریافت خدمات در زمینه فلاشینگ نما در یزد میتوانید به لینک فوق مراجعه فرمایید.

دیدگاه ها: (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
Call Now Button