نصب فلاشینگ نمای ساختمان

خانه » طراحی نمای ساختمان » نصب فلاشینگ نمای ساختمان

نصب فلاشینگ نمای ساختمان: در این مقاله قرار است در مورد نصب فلاشینگ نمای ساختمان صحبت کنیم. که امروزه به طوری شاهد پیشرفت چشمگیر این صنعت در زمینه ساختمان سازی بوده این که به صورت گسترده از آن را مشاهده مینماییم. شما به راحتی میتوانید نصب فلاشینگ نمای ساختمان را در هرساختمانی که از این تکنولوژی استفاده کرده است بیابید. از آن میتوان به عنوان یکی از بهترین محافظ های ساختمان یاد کرد. به طوری که به صورت چشمگیری از آن در مقابل انواع فرسایش و خوردگی مراقبت مینماید. و یکی از بهترین گزینه ها برای افزایش طول عمر ساختمان بوده که میتوان از آن استفاده نمود. امروزه دیگر کمتر کسی پیدا میشود که بخواهد در محیط ساختمانی با نمای قدیمی و یا بهتر بگیم فرسوده زنگی کند. به همین سبب است که میتوان از نصب فلاشینگ نمای ساختمان به راحتی برای زیبا سازی نما استفاده نمود. و به آسودگی به آن تکیه نمود. به طوری که میتوان گفت در ساختمان بازخورد را به ترز چشمگیری افزایش داده. و حتی در خرید فروش این نوع ساختمان ها بسیار موثر بوده است.

نصب فلاشینگ نمای ساختمان

در زمینه فلاشینگ نما با متخصصین گروه صنعتی ایلیا مشورت کنید و پروژه های موفق آنها را درون سایت یا شبکه های اجتماعیشون مشاهده کنید. تا با سابقه کاری این گروه بهتر آشنا شوید.

نصب فلاشینگ نمای ساختمان

به گزارش خبرآنلاین، احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور هزینه ساخت و ساز هر متر مربع زیربنای ساختمان در سال ۱۴۰۰ را به سازمان‌های نظام مهندسی استان‌ها ابلاغ کرد.

بر اساس این ابلاغیه، هزینه ساخت هر متر واحد مسکونی یا غیر آن در سراسر کشور برای سال جاری (۱۴۰۰) به شرح زیر است:

برای دریافت خدمات در زمینه فلاشینگ نما در آبادان میتوانید به لینک فوق مراجعه فرمایید.

ساختمان‌های یک و دو طبقه: متری ۲ میلیون و ۳۳۲ هزار و ۱۰۰ تومان

ساختمان‌های ۳ تا ۵ طبقه: متری ۲ میلیون و ۷۲۰ هزار و ۷۰۰ تومان

ساختمان‌های ۶ و ۷ طبقه: متری ۳ میلیون و ۱۰۹ هزار و ۴۰۰ تومان

ساختمان‌های ۸ تا ۱۰ طبقه: متری ۳ میلیون و ۴۹۸ هزار و ۱۰۰ تومان

ساختمان‌های ۱۳ تا ۱۵ طبقه: متری ۴ میلیون و ۲۷۵ هزار و ۵۰۰ تومان

ساختمان‌های ۱۶ طبقه و بالاتر: متری ۴ میلیون و ۶۶۴ هزار و ۴۰۰ تومان

بر اساس این بخشنامه ، رؤسای سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان در استان‌ها می‌توانند با توجه به کیفیت ساخت و ساز، درخواست افزایش یا کاهش تا ۲۵ درصدی تعرفه‌های اعلامی را در سازمان‌های استانی بررسی و نتیجه را به متقاضیان اعلام کنند.

همچنین هزینه‌های طراحی و دستمزد مهندسان ناظر در رشته‌های عمران، معماری، برق و تأسیسات به این هزینه‌ها افزوده می‌شود.

گفتنی است شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان هزینه‌های نصب فلاشینگ نمای ساختمان ساخت و ساز در سال ۱۴۰۰ را ۳۸ درصد نسبت به سال ۱۳۹۹ افزایش داده است همچنین شما عزیزان میتواند برای مطالعه بیشتر در زمینه نصب فلاشینگ نما به این مطلب مراجعه نمایید .

بر اساس این مصوبه، هزینه ساخت واحدهای مسکونی ذیل طرح ملی مسکن با متری ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.

۲۲۳۲۲۴

دیدگاه ها: (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
Call Now Button