ورق انواع فلاشینگ بام زنجان

خانه » طراحی نمای ساختمان » ورق انواع فلاشینگ بام زنجان

ورق انواع فلاشینگ بام زنجان: در این مقاله قرار است در مورد ورق انواع فلاشینگ بام زنجان صحبت کنیم. که امروزه به طوری شاهد پیشرفت چشمگیر این صنعت در زمینه ساختمان سازی بوده این که به صورت گسترده از آن را مشاهده مینماییم. شما به راحتی میتوانید ورق انواع فلاشینگ بام زنجان را در هرساختمانی که از این تکنولوژی استفاده کرده است بیابید. از آن میتوان به عنوان یکی از بهترین محافظ های ساختمان یاد کرد. به طوری که به صورت چشمگیری از آن در مقابل انواع فرسایش و خوردگی مراقبت مینماید. و یکی از بهترین گزینه ها برای افزایش طول عمر ساختمان بوده که میتوان از آن استفاده نمود. امروزه دیگر کمتر کسی پیدا میشود که بخواهد در محیط ساختمانی با نمای قدیمی و یا بهتر بگیم فرسوده زنگی کند. به همین سبب است که میتوان از ورق انواع فلاشینگ بام زنجان به راحتی برای زیبا سازی نما استفاده نمود. و به آسودگی به آن تکیه نمود. به طوری که میتوان گفت در ساختمان بازخورد را به ترز چشمگیری افزایش داده. و حتی در خرید فروش این نوع ساختمان ها بسیار موثر بوده است.

ورق انواع فلاشینگ بام زنجان

ورق انواع فلاشینگ بام زنجان

هم وطنان عزیز شما میتوانید با استفاده از فلاشینگ نما در زنجان نمای ساختمان خودتون رو به طرز خاص و شیکی منحصر به فرد کنید. و نمای زیبا برای ساختمان خود به وجود بیاورید. که به ساختمان شما ویژه گی خاصی ببخشد.

ورق انواع فلاشینگ بام زنجان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود اولاد در کلاب‌هاوس خبرآنلاین درباره بازار مسکن با اشاره به این‌که برنامه دولت، ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال است، اظهار داشت: برای اینکه بزرگی کار درک شود، من به یک موضوع اشاره می‌کنم. کلان شهر بزرگی مانند مشهد دارای یک میلیون واحد مسکونی است. درست است که این یک میلیون واحد مسکونی در سراسر کشور توزیع می‌شود، اما به طور تجمیعی شهری مانند مشهد در هر سال قرار است در کشور احداث شود.

برای دریافت خدمات در زمینه فلاشینگ نما در خرمشهر میتوانید به لینک فوق مراجعه فرمایید.

وی افزود: ساخت یک میلیون واحد مسکونی تنها به ساخت همین یک میلیون محدود نمی‌شود. در حقیقت در هر شهر تنها ۲۵ درصد فضا خانه‌سازی می‌شود ورق انواع فلاشینگ بام زنجان و ۷۵ درصد فضا در اختیار معابر، فضای سبز و دیگر امکانات شهری است. نکته مهم این‌جاست که ساخت ورق انواع فلاشینگ بام زنجان یک میلیون واحد مسکونی به زیرساخت آب و برق و گاز و دیگر موارد نیاز دارد.

این کارشناس مسکن با اشاره به اینکه حل مشکل مسکن در ایران نیازمند اصلاح برداشت ما از موضوع مسکن است، تصریح کرد: اخیرا در اخبار گفته شده است که شاخص دسترسی به حدود ۶۹ تا ۷۰ سال رسیده است و در واقع افراد با متوسط درآمدی ایران، ۶۹ سال طول می‌کشد تا خانه‌دار شوند.

اولاد عنوان کرد: شاخص دسترسی از طرق مختلفی محاسبه می‌شود و عده‌ای پس‌انداز را در محاسبه آن در نظر می‌گیرند و عده‌ای نیز کل درآمد را در نظر می‌گیرند و قیمت یک واحد مسکونی معمولی را تقسیم بر درآمد سالانه فرد می‌کنند و کل درآمد را در نظر می‌گیرند اما من شاخص دسترسی را بدون پس‌انداز در نظر می‌گیرم همچنین شما عزیزان میتواند برای مطالعه بیشتر در زمینه قیمت مجری فلاشینگ دور پنجره زنجان به این مطلب مراجعه نمایید .

وی خاطرنشان کرد: اگر قیمت یک واحد مسکونی معمولی ۷۰ تا ۸۰ متری را در نظر بگیریم و بر درآمد سالانه افراد تقسیم کنیم، به رقم‌های عجیبی می‌رسیم، اما اگر فرد ۵۰ درصد درآمدش را پس‌انداز کند و بعد وام بگیرد، باز هم ۴۰ سال با خرید خانه فاصله دارد؛ این در حالی است که عمده کار افراد بیش از ۳۰ سال نیست و در نتیجه عمر انتظار برای خرید خانه از دوره کاری یک شاغل فراتر رفته است.

مشروح اظهارات محمود اولاد درباره بازار مسکن را (اینجا) بخوانید.

۲۲۳۲۲۵

دیدگاه ها: (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
Call Now Button