ورق انواع فلاشینگ لبه پنجره خرمشهر

خانه » طراحی نمای ساختمان » ورق انواع فلاشینگ لبه پنجره خرمشهر

ورق انواع فلاشینگ لبه پنجره خرمشهر: معماری و ساختمانهای مدرن می توانند از ورق انواع فلاشینگ لبه پنجره خرمشهر برای بهبود طراحی ساختمان استفاده کنند. یک طراحی ساده و در عین حال زیبا می تواند به طور ناگهانی شخصیت یک ساختمان و نحوه درک آن را تغییر دهد. این قدرت طراحی عالی است و این چیزی است که ما بی وقفه در ایجاد آن کار می کنیم. امروزه ورق انواع فلاشینگ لبه پنجره خرمشهر قطعه ای جدایی ناپذیر در طراحی کلی ساختمان است. این فرصت را برای ایجاد شخصیت در یک ساختمان فراهم می کند. نماها می توانند در اشکال و اندازه های مختلف باشند و این واقعاً فرصتی برای گروه صنعتی ایلیا است که با جان بخشیدن به یک ساختمان استعداد بی نظیر خود را با استفاده از به روز ترین متریال های روز دنیا به نمایش بگذارد.

ورق انواع فلاشینگ لبه پنجره خرمشهر

ورق انواع فلاشینگ لبه پنجره خرمشهر

فلاشینگ نما در خرمشهر یک مقاله خوب در این راستا است. که مشا به شما این توصیه را میکنیم که اون رو مطالعه کنید تا بتونید درک بهتری در مورد این صنعت بزرگ داشته باشید. و این نوید رو میدیم به شما که با مطالعه اون بتویند درک بهتری از این صنعت داشته باشید.

ورق انواع فلاشینگ لبه پنجره خرمشهر

به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، «محمود محمودزاده» افزود: جریمه مالیات بر خانه‌های خالی برای اشخاص حقیقی در سال اول ۶ برابر ارزش اجاره واحد، سال دوم ۱۲ برابر و سال سوم ۱۸ برابر است و. برای اشخاص حقوقی واحدهای خالی در سال نخست ۱۲ برابر، سال دوم ۲۴ برابر و سال سوم ۳۶ برابر می‌شود.

وی درخصوص الزام مالکان و سرپرستان خانوار به ثبت انواع مالکیت در سامانه املاک و اسکان به نشانی http://amlak.mrud.ir و دریافت مالیات از خانه‌های خالی گفت: سرپرستان خانوار اعم از مالک و مستاجر از ۱۹ فروردین به مدت ۲ ماه ملزم به ثبت انواع مالکیت در سامانه املاک و اسکان، هستند.

برای دریافت خدمات در زمینه فلاشینگ نما در سمنان میتوانید به لینک فوق مراجعه فرمایید.

وی درخصوص خانه‌های خالی و دریافت مالیات از آنها بر اساس قانون مالیات گفت: اطلاعاتی که سرپرستان خانوار در سامانه املاک و اسکان ثبت می‌کنند، درصورتی مشمول مالیات نمی‌شود که سرپرست خانوار مالک یک واحد در شهر محل سکونت و یک واحد نیز در شهر و یا روستایی غیر از شهر محل سکونت خود باشد.

محمودزاده افزود: خانوارهایی که بیش از دو واحد مسکونی (یکی در شهر محل سکونت و دیگری در شهر و روستایی غیر از محل سکونت) داشته باشند و بیش از ۱۲۰ روز خالی باشد مشمول مالیات می‌شود.

گفتنی است؛ روز ورق انواع فلاشینگ لبه پنجره خرمشهر ۱۶ دی ماه ۹۹ رئیس جمهوری قانون اصلاح موادی از قانون مالیات‌های مستقیم در خصوص اخذ مالیات از خانه‌های خالی را برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد. بر اساس این قانون که در جلسه علنی ۵ آذر ۹۹ مجلس تصویب و ۲۶ آذر به تایید شورای نگهبان رسید، هر واحد مسکونی در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت که به استناد سامانه ملی املاک و اسکان کشور، در هر سال مالیاتی در مجموع بیش از ۱۲۰ روز ساکن یا کاربر نداشته باشد، به عنوان خانه خالی شناسایی شده و به ازای هر ماه بیش از زمان مذکور، بدون لحاظ معافیت‌های مندرج در این قانون، ماهانه مشمول مالیاتی بر مبنای مالیات بر درآمد اجاره به شرح ضرایب سال اول معادل ۶ برابر مالیات متعلقه، سال دوم معادل ۱۲ برابر مالیات متعلقه و سال سوم به بعد معادل ۱۸ برابر مالیات متعلقه می‌شود همچنین شما عزیزان میتواند برای مطالعه بیشتر در زمینه اجرای انواع فلاشینگ نمای ساختمان کرج به این مطلب مراجعه نمایید .

دیدگاه ها: (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
Call Now Button