ورق فلاشینگ ساختمان بندرعباس

خانه » طراحی نمای ساختمان » ورق فلاشینگ ساختمان بندرعباس

ورق فلاشینگ ساختمان بندرعباس: در این مقاله قرار است در مورد ورق فلاشینگ ساختمان بندرعباس صحبت کنیم. که امروزه به طوری شاهد پیشرفت چشمگیر این صنعت در زمینه ساختمان سازی بوده این که به صورت گسترده از آن را مشاهده مینماییم. شما به راحتی میتوانید ورق فلاشینگ ساختمان بندرعباس را در هرساختمانی که از این تکنولوژی استفاده کرده است بیابید. از آن میتوان به عنوان یکی از بهترین محافظ های ساختمان یاد کرد. به طوری که به صورت چشمگیری از آن در مقابل انواع فرسایش و خوردگی مراقبت مینماید. و یکی از بهترین گزینه ها برای افزایش طول عمر ساختمان بوده که میتوان از آن استفاده نمود. امروزه دیگر کمتر کسی پیدا میشود که بخواهد در محیط ساختمانی با نمای قدیمی و یا بهتر بگیم فرسوده زنگی کند. به همین سبب است که میتوان از ورق فلاشینگ ساختمان بندرعباس به راحتی برای زیبا سازی نما استفاده نمود. و به آسودگی به آن تکیه نمود. به طوری که میتوان گفت در ساختمان بازخورد را به ترز چشمگیری افزایش داده. و حتی در خرید فروش این نوع ساختمان ها بسیار موثر بوده است.

ورق فلاشینگ ساختمان بندرعباس

ورق فلاشینگ ساختمان بندرعباس

برای دسترسی کامل به اطلاعات فلاشینگ پنجره و دریافت مشاوره رایگان در این زمینه شما عزیزان میتوانید با شماره های ۴۴۴۴۳۴۰۱ و ۰۹۱۲۶۵۹۴۶۸۸ تماس حاصل نمایید.

ورق فلاشینگ ساختمان بندرعباس

به گزارش ایرنا، مدیر کل فرودگاه گیلان در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نصب و راه اندازی سامانه کمک ناوبری ILS/DME به ارزش ریالی ۳۵۰ میلیارد ریال توسط متخصصان داخلی، مهمترین پروژه از طرح های یاد شده است.

سید محسن میرحسینی با بیان اینکه هزینه این جزییات مجری انواع فلاشینگ نمای ساختمان بندرعباس طرح ها از محل اعتبارات شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران هزینه شده است، ادامه داد: با بهره برداری از سامانه یاد شده دید افقی این فرودگاه از ۱۲۰۰ متر به ۵۵۰ متر بهبود خواهد یافت که ضمن ارتقاء ضریب ایمنی فرودگاه، تاخیرات و ابطالی پروازها کاهش می یابد.

برای دریافت خدمات در زمینه فلاشینگ نما در ساری میتوانید به لینک فوق مراجعه فرمایید.

وی گفت: سیستم ILS در فرودگاه سردار جنگل رشت از سال ۱۳۸۰ فعال بوده اما با گذشت زمان مستهلک شده بود ؛بر همین اساس ورق فلاشینگ ساختمان بندرعباس پروژه نصب سیستم جدید و پیشرفته یادشده از تیرماه سال گذشته آغاز شد و با انجام وارسی پروازی امروز بصورت رسمی با تکیه بر توان داخلی افتتاح شده است.

امروزه یکی از مهمترین و متداولترین دستگاه هایی ناوبری، برای نشستن هواپیما در فرودگاه های پرترافیک و فرودگاه های با شرایط جوی نامناسب، سیستم نشستن به وسیله دستگاه” ILS” یا Instrument Landing System است.

میرحسینی گفت: نمازخانه و توسعه ساختمان اداری با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال، احداث و تجهیز ساختمان پست برق با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال، روشنایی و پوشش تصویری جاده حفاظتی با ۴۰ میلیارد ریال ،محصور کردن ۱۰ هکتار از اراضی خریداری شده اطراف فرودگاه سردار جنگل رشت با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و بهسازی نمای ترمینال خارجی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال از دیگر طرح هایی است که امروز با حضور مقامات یادشده به بهره برداری رسید همچنین شما عزیزان میتواند برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه فلاشینگ دور پنجره بندرعباس به این مطلب مراجعه نمایید .

در زمان حاضر ۹۶ سورتی پرواز در هفته از فرودگاه گیلان به ۱۰ مقصد اهواز، تهران، عسلویه، اصفهان، بندرعباس، تبریز، کیش، مشهد، بوشهر و شیراز توسط ۹ شرکت هواپیمایی انجام می شود.

پیش تر و در سال ۹۸ نیز دو پروژه مهم و زیرساختی فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت با هزینه ای بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال بمناسبت هفته دولت و با حضور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ورق فلاشینگ ساختمان بندرعباس هوایی ایران افتتاح شد؛ افتتاح سیستم روشنایی تقرب دقیق در فرودگاه گیلان یکی از پروژه های مهم یاد شده بود که با صرف اعتبار یک میلیون یورو موجب کاهش ابطال پرواز می شود و همچنین پروژه توسعه محوطه سازی فرودگاه رشت به متراژ ۱۷ هزار متر مربع و سیستم مخزن ۵۰۰ متر مکعبی به همراه سیستم پمپاژ آب که در بخش های آبیاری و ایمنی و آتش نشانی دارای عملکرد بالایی است از پروژه های مهم دیگری بود که به مناسبت هفته دولت در سال ۹۸ افتتاح شد.

فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت با علامت اختصاری (OIGG) در کتاب هوانوردی دنیا به ثبت رسیده؛ تأسیس فرودگاه رشت به سال ۱۳۴۷ خورشیدی باز می‌گردد؛ این فرودگاه از لحاظ دسترسی ورق فلاشینگ ساختمان بندرعباس شهری در رشت بعنوان یکی از برترین فرودگاه‌های ایران و در رتبه ۱۲ از نظر آمار پروازی به شمار می آید.

ورق فلاشینگ ساختمان بندرعباس

این فرودگاه دارای موقعیت ارتباطی ممتاز حاشیه دریای کاسپین و در مسیر کریدور شمال – جنوب و در سومین شهر گردشگرپذیر ایران (رشت) واقع شده؛ این فرودگاه در هفت کیلومتری جاده رشت به انزلی و ۱۵ کیلومتری منطقه آزاد انزلی قرار دارد و با مساحت کل ۲۲۰ هکتار در ارتفاع آن ۴۰ پا پایین تر از آب های آزاد است.

دیدگاه ها: (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
Call Now Button